Home Новини сучасних технологій В ПриватБанк ігнорують запит на видалення персональної інформації клієнта

В ПриватБанк ігнорують запит на видалення персональної інформації клієнта

0

В продовження рубрики “ПриватБанк і Клієнти” рекомендуємо ознайомитися з тим, як в ПриватБанк ігнорують запит на видалення персональної інформації клієнта. Традиційно, клієнт залишив відгук на сайті МінФін, з яким ви можете ознайомитися в кінці матеріалу.

Як ми писали вище, клієнт ПриватБанку, точніше колишній клієнт, скаржиться на те, що банк відмовляється видаляти його персональну інформацію з своєї бази даних. Зі слів користувача, він завершив свою співпрацю з банком ще в 2010 році, але тоді вони відмовили йому посилаючись на те, що в підписаному ним договорі, йшла мова про збереження даних клієнта протягом 50 років.

З його слів, він написав скаргу в головний офіс в Дніпрі, де йому в письмовому варіанті також відмовили у видаленні всієї інформації, посилаючись на закон про "протидію шахрайствам, фінансуванню тероризму та відмиванню грошей". Після такої відповіді, клієнт пішов далі і звернувся безпосередньо в НБУ із роз'ясненням ситуації, яка виникла.

Рекомендуємо: Названо способи, які допоможуть захистити ваш банківський рахунок в ПриватБанк від шахраїв.

На жаль, відповіді від НБУ він ще не отримав, але існує ймовірність, що отриманий лист буде з такою самою відповіддю, як надали в ПриватБанк, тобто буде відмовлено. Причина цілком очевидна, хоча часом і абсурдна по відношенню до звичайних громадян, які ніякою стороною не пов'язані з тероризмом, відмиванням коштів або шахрайством.

Надіємося, що клієнту не прийдеться звертатися до суду і прояснювати ситуацію там. Оригінальний відгук дивіться нижче.

В ПриватБанк ігнорують запит на видалення персональної інформації клієнта

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version