Home Новини сучасних технологій Європейські маркетингові компанії виступили проти Apple

Європейські маркетингові компанії виступили проти Apple

0

Європейські маркетингові компанії виступили проти Apple і її майбутнього оновлення iOS14 та iPad OS14. А все через те, що Apple планує жорсткіше і відповідальніше (можливо) віднестися до конфіденційності своїх користувачів.

Європейські маркетингові компанії виступили проти Apple

Згідно останніх даних, група із 16 європейських асоціацій з маркетингу та цифрової реклами розкритикували плани Apple щодо підвищення конфіденційності, оскільки з оновленням, всі додатки тепер повинні запитувати дозвіл у користувача, щоб відстежувати його. Згідно інформації, тепер кожного разу, коли додаток захоче отримати якісь ваші дані, йому необхідно відображатися в спливаючому вікні, щоб отримати дозвіл. Тобто зараз, всі додатки, як мінімум два рази мають отримувати дозвіл від користувачів.

Такі нововведення стосуються в першу чергу користувачів із ЄС, оскільки вони та їхні дані, захищені правилами GDPR ЄС.
Рекламні агенства стурбовані тим, що з появою подвійних підтверджень, різко зросте показник відмови, відповідно й будуть зменшуватися їхні доходи.
Також рекламні агенції стверджують, що Apple порушує європейські правила встановлені для рекламних індустрій щодо того, як вони можуть відслідковувати деталі користувачів.

Поки невідомо, як цей конфлікт закінчиться. Можливо, що Apple вирішили контрулювати весь необхідний потік інформації, а можливо, що вони дійсно турбуються про своїх користувачів.

Рекомендуємо: Apple збирається відмовитися від iOS.

Джерело: appleinsider

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version