Home Новини сучасних технологій Бізнес новини З клієнта Приватбанку 12 разів незаконно списали кошти

З клієнта Приватбанку 12 разів незаконно списали кошти

0

Періодично ми намагаємося моніторити відгуки клієнтів ПриватБанку, щоб бачити, наскільки клієнти задоволені своїм банком і чи нема в них скарг до нього. На жаль, час від часу з’являються такі відгуки, повз які складно пройти, оскільки в схожих ситуаціях може опинитися кожен. Сьогоднішній відгук підтвердження тому, оскільки з клієнта ПриватБанку незаконно 12 разів списали кошти. Так, цілих 12 разів і повертати йому кошти ніхто не збирається. Детальніше читайте нижче.

І так, клієнт Приватбанку залишив свій гнівний відгук на сайті МінФін, де розповів про свою неприємну ситуацію, де він втратив хоч і не велику суму, але в даному випадку мова піде саме про факт крадіжки.

За словами незадоволеного клієнта, 5 листопада, коли він перебував в громадському транспорті, йому на електронну пошту прийшло повідомлення про те, що було "неправильно введено CVV-код". Було б логічним, якби ПриватБанк в такому випадку заблокував банківську картку, оскільки це явна ознака того, що хтось підбирає цей секретний код. На жаль, в банку з якихось причин це не віднесли до ризикованих дій і картку не заблокували.

Дещо пізніше, клієнт виявив, що його банківську карту було прикріплено до Google - платежів і було дві спроби виконати транзакцію на суму 1 долар. На щастя, вони були неуспішними, але тривало це не довго, оскільки шахраї звідкись дізналися всі повні дані банківської картки і успішно списали з Google на Facebook 12 разів по 0,99 долара, тобто 26,19 грн. Все це виконувалося досить швидко - 2 транзакції в хвилину. В результаті, з клієнта, орієнтовно за 6 хв, було списано 314 грн 28 копійок.

Клієнт, як і будь-хто в такій ситуації, зробив запит (12 запитів) на повернення коштів в ПриватБанку, оформив повернення коштів в Google і намагався зробити те саме і в Facebook, але так і не знайшов зв'язку з компанією.

Першими відповідь дали в Google, що досить дивно, але результат був не той, якого очікував клієнт - було відмовлено в поверненні коштів, оскільки ознак шахрайських дій не знайдено. Далі надійшла відповідь з ПриватБанку, але відповідь також була не з тих, яку очікував клієнт, оскільки в ПриватБанку повідомили, що він особисто прив'язав свою картку до Google-платежів і сам робив всі транзакції. Окрім цього, виявилося, що банк не береться шукати винуватих, якщо було викрадено менше, ніж 151 грн за одну транзакцію.

В результаті, клієнт не знає що йому робити, оскільки, за його словами, він ніде не розголошував дані своєї банківської картки, враховуючи, що це ще й пенсійна картка.

Ситуація справді цікава, оскільки знайти винуватих в даному випадку буде досить складно. Варіантів тут тільки два, або в ПриватБанку справді серйозні проблеми з безпекою, або ж клієнт забув щось додати в свій відгук. Вірити цій ситуації, чи ні, вибір кожного, але нижче можете ознайомитися з оригінальним відгуком.
Також рекомендуємо ознайомитися з нашим попереднім матеріалом, де ми розповідали, як захистити свою банківську картку.

З клієнта Приватбанку 12 разів незаконно списали кошти

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version