Зайдіть на офіційний сайт будь-якого українського банку та відкрийте відгуки. Що ви там побачите? Один негатив та незадоволені відгуки. Здавалося б, а чому тоді користуватись послугами банку, якщо у його роботі все не підходить? Все дуже просто, насправді позитивних відгуків про кожен банк набагато більше, ніж негативних, просто їх ніхто ніде не залишає та не публікує. Проблема в тому, що коли клієнт приходить до відділення, то очікує гарного обслуговування, якщо отримує його то вважає це нормою і просто йде додому. Якщо ж у відділені попався не привітний та некомпетентний працівник, який надав неякісне обслуговування, то клієнт про це буде говорити усім знайомим, потім ще подзвонить на гарячу лінію і залишить поганий відгук. Така психологія людини, сприймати хороше як нічого особливого, а от із чогось поганого робити цілу сенсацію.
Ми вирішили трохи розповісти людям на справжніх історіях та прикладах, як задоволені клієнти хвалять працівників банку та за які заслуги це відбувається. Випадки цікаві, із реального життя, тому, думаємо, варто ознайомитись із кожним.
Історія №1. У відділення банку прийшла людина, яка не мала там жодного рахунку, і попросила зробити платіж по кредиту (для цього треба було написати заяву). Працівник банку знав, що без відкритого рахунку комісія буде надто велика, бо такі правила банку, а якщо відкрити рахунок, то комісії не буде взагалі. Оператор відділення почав говорити жінці, що їй буде вкрай не вигідно вносити платіж не маючи рахунку, краще його відкрити, зареєструватись в інтернет-банку та платити усе так. На це жінка почала говорити, що вона не хоче і не знає як користуватись тим інтернетом. Працівник міг би просто мовчки провести той платіж та й все, але він вирішив таки переконати клієнтку в протилежному. Він порахував комісію, яку потрібно буде оплатити в разі відсутності рахунку та наголосив, що якщо його відкрити, то жодних переплат не буде взагалі. Жінка не довго думаючи все таки погодилась відкрити рахунок, так ще й пообіцяла розібратись у інтернет-банку. Ви навіть не уявляєте скільки слів подяки отримав працівник банку за те, що клієнтці вийшло зекономити свої кошти.
Цікаво: Українцям розповіли, як захистити банківський додаток на смартфоні
Історія №2. Ця історія дуже цікава та, можна сказати, оригінальна. Банківські картки по різних причинах можуть застрягати у банкоматах, або він може її просто забрати. Одного разу до банку із такою проблемою звернувся чоловік. Він пояснив ситуацію, працівник банку знайшов його картку, яку витягли із банкомату, та помітив, що вона трохи зігнута. Працівник запропонував її замінити безкошовно, щоб більше таких ситуацій не було. Чоловік відмовився робити нову картку, просто забрав свою стару та й пішов, аргументуючи це тим, що таких ситуацій раніше не було і з карткою все гаразд. Пройшов досить короткий термін і чоловік знову прийшов до відділення із тою ж проблемою. Так траплялось декілька разів і щоразу чоловік відмовлявся замінювати картку. Як виявилось пізніше, точніше він сам і розповів, він являється азартним гравцем і коли приходить до казино (вони ще тоді були), то витрачає там все до останньої копійки. У випадку, коли картка застрягала, він не міг зняти кошти і йшов собі додому. А замінювати картку на нормальну він не бажав, бо вважав процес зняття коштів такою собі лотереєю - застрягне на цей раз карта чи ні. Цікава історія та вдячний клієнт, котрий постійно отримував назад свою не зовсім робочу картку.
Історія №3. Ця історія не є якоюсь особливою, але в результаті дуже приємна. Один чоловік влаштувався на офіційну роботу та всю заробітну плату отримував на картку. Для того, щоб її зняти потрібно було скористатись банкоматом, до якого він раніше жодного разу не підходив. Після отримання першої зарплатні, чоловік прийшов до відділення і попросив в одного із працівників показати, як працює банкомат та як зняти кошти. Працівник все показав та детально пояснив. Пройшов місяць, чоловік прийшов знову із тим самим проханням про допомогу, працівник знову все пояснив. Так тривало цілий рік, чоловік ніяк не міг наважитись сам зняти кошти, він просто боявся, а працівник банку був не проти йому допомагати. Після року користування він таки почав сам знімати зарплату, але при зустрічі із працівником банку посміхається та вітається як із другом.
Отож, не потрібно робити висновки про банки або про його працівників по відгуках на сайті. Є дуже багато цікавих, приємних та навіть веселих історій, про які ніхто не говорить і не пише. Звісно, що працівники є різні як і клієнти, але не судіть поки самі не переконаєтесь в якості сервісу.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.