Home Новини сучасних технологій Бізнес новини Клієнти Приватбанку знову не можуть ввійти в Приват24

Клієнти Приватбанку знову не можуть ввійти в Приват24

0

Ранок для багатьох користувачів ПриватБанку почався невдало, а саме із проблем з входом в онлайн-банкінг Приват24 як для фізичних осіб, так і для бізнесу. У користувачів банку виникли проблеми із входом в сам додаток Приват24 чи його веб-версію, а також із іншими послугами в середині самого банку. Зазначимо, що такі проблеми в клієнтів банку виникли після чергових регламентних робіт, які розпочались 17 квітня о 23:00 та тривали до 8:00 18 квітня. Хоча певні проблеми спостерігались і раніше, ще до початку робіт.

Скарги від користувачів почали з’являтись у коментарях до додатку Приват24 в PlayMarket.  Зокрема, клієнти скаржаться на неможливість входу в додаток банку, а якщо зайти і вдається, то немає можливості переглянути необхідну інформацію по своїх рахунках, а в декого виникають проблеми і з проведенням платежів. В кінці статті будуть відповідні скріни.

Цікаво: В українців спостерігаються проблеми із нарахуванням соцвиплат на картки ПриватБанку.

Дана проблема торкнулась і нас особисто, так як для входу в Приват24 для бізнесу потрібно весь час відновлювати доступ. Протягом останніх декількох днів при введенні паролю, до речі сьогодні така ж ситуація була із Приват24 для фізичних осіб, вибиває повідомлення, що пароль невірний. Хоча це не так. Після введення паролю знову, банк перекидає на сторінку відновлення доступу, де пропонується створити новий пароль. І найцікавіше те, що при створенні нового паролю, при наступному вході в Приват24 для бізнесу, він знову виявляється невірним. Тобто, створюючи новий пароль, при наступному вході його знову довелось міняти. Звернувшись в допомогу онлайн, оператор не зміг допомогти. Було запропоновано ввійти в Приват24 для бізнесу із паролем для Приват24 для фізичних осіб. Але і тут виникла проблема, так як банк знову перекинув на сторінку із відновленням доступу уже в Приват24 для фізичних осіб. На даний момент, вирішення цієї проблеми у нашому випадку немає. Нижче фрагмент переписки із оператором.  

Відгуки клієнтів:

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version