Негативні відгуки про ПриватБанк вже давно нікого не дивують і стали частим явищем. З усіма ними можна ознайомитись на сайті. Нещодавно на сторінці Мінфіну був опублікований черговий відгук від незадоволеного клієнта.
Ситуація склалась така, що жінка через послугу NovaPay вирішила оплатити платіж на суму 12285 грн. Як завжди, їй прийшло підтвердження з ПриватБанку, в якому була вказана така ж правильна сума. Жінка спокійно оплатила і все. Після того, як клієнт побачила в додатку банку, що окрім потрібної суми платежу була списана комісія та ще й в сумі 61,63 грн, вона була дуже розчарована. Адже про комісію ніхто не попередив. Не довго думаючи, жінка зателефонувала до гарячої лінії, щоб вирішити цю прикру ситуацію. Оператор банку відповів, що ніяк допомогти не зможе, бо платіж був здійснений не в самому ПриватБанку, томі всі питання до Нової Пошти.
Клієнт пояснює, що якби вона знала про комісію, то взагалі б не платила. Жінці гроші ніхто не повернув ні за сам платіж, ні за комісію, а також ніхто не намагався вирішити цю ситуацію.
Останні Новини про Приватбанк: В ПриватБанку продали клієнту пошкоджену валюту.
Цікаво: Названо дивну причину блокування банківської картки ПриватБанком.
Після опублікування негативного відгуку, ПриватБанк відреагував коментарем, в якому пояснив ситуацію зі своєї сторони. Там йшлось про те, що комісія була списана згідно тарифу на картці клієнта. Якщо вона не знає, то всю інформацію про це можна прочитати на офіційному сайті. А з питанням повернення коштів за платіж та комісію потрібно звернутись в саму Нову Пошту, адже вони є компанією, яка надає послуги.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.