Знову з’являються скарги клієнтівПриватБанку на некомпетентність їхніх працівників. Ось про що йдеться. Нещодавно проходила акція Приватбанку разом із VISA та ТМ «Епіцентр». Необхідно було придбати товар у торгівельному центрі, розрахувавшись кредитною карткою VISA та отримати вигідний кешбек у розмірі десяти відсотків від вартості покупки на ту ж саму картку. Тобто, необхідні умови, які потрібно було виконати, це наявність кредитної картки VISA та придбання товарів у торгівельній мережі «Епіцентр». Кешбек мав повернутися до кінця тижня на картку.
Ситуація, яка сталася з клієнтом Приватбанку, була нетиповою, так як у нього було дві картки VISA - одна з яких відкрита на рахунок жінки. Він подумав саме нею скористатися. Але клієнт був обережним та вирішив уточнити всі моменти стосовно цього нюансу. Він усе докладно пояснив оператору служби підтримки, прояснив всі незрозумілі для себе питання та чекав на відповідь, так як його попросили дещо зачекати для уточнення моменту з рахунком його жінки. Після всього цього, клієнта запевнили в правомірності участі його кредитної картки в умовах акції. Сказали, що вона підходить на загальних умовах, тому, придбавши товар в Епіцентрі – отримаєте кешбек до кінця тижня.
Далі сталося не так, як гадалося. Клієнт виконав умови акції, але коштів у розмірі десяти відсотків від суми покупки, назад на картку не отримав. Товар був придбаний ним на суму одинадцять тисяч гривень 20 грудня, але кешбеку більше тисячі до кінця тижня так і не поступило.
Звичайно ж, людина зверталася неодноразово до служби підтримки банку, чекала пару тижнів і отримувала різну відповідь. Перший раз відповіли, що свята, а так все добре – Ви отримаєте свій кешбек обов’язково. Другий раз писали якусь заяву, просили зачекати на sms-відповідь з банку. Третій раз уже писали запит на свою ж заяву і знову приходилося чекати. Кожен раз працівники банку запевняли клієнта, що з його карткою все добре та дивувалися, чому затримують виплату. Врешті решт прийшло повідомлення, що картка таки не підходить до умов акції, так як виписана на рахунок іншої особи та кешбеку по ній не буде.
На всі обґрунтовані претензії клієнта звучала одна відповідь – вибачте за незручності. Після подібних випадків в багатьох клієнтів втрачається довіра до банку №1 в Україні,тому будемо надіятися, що такі випадки будуть траплятися рідше.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.