Компанія Xiaomi втратила одного з найважливіших партнерів. Зараз мова йде про відокремлення компанії Poco від Xiaomi. З одної сторони це й не дивно, враховуючи що такі чутки почали зявлятися ще в січні.. Ще в середині січня генеральний директор Xiaomi India, Ману Кумар Джайн, у своєму твіті заявив, що POCO тепер буде незалежним брендом . Сьогодні POCO оприлюднила офіційну заяву про те, що вони “стають незалежнми”.
Прес-реліз був опублікований у Twitter через офіційний акаунт POCO Global, і в ньому згадуються деякі його досягнення, а також популярні моделі та “обіцянки бренду”.
За даними POCO, вона вийшла на більш ніж 35 світових ринків протягом трьох років. Деякі з цих ринків включають Індію, Великобританію, Іспанію та Італію. POCO також згадує свій перший телефон, POCO F1 , який досягнув понад 2,2 мільйона продажів за даними внутрішньої команди та Canalys.
POCO показала, що продала понад 6 мільйонів телефонів POCO у всьому світі. Цей показник відображає загальну кількість проданих телефонів з маркою POCO з 2018 року. Хоча POCO не випустила свій другий смартфон до початку цього року після виходу POCO F1 у 2018 році, 6 мільйонів звучать мало. Це справді конкурентний ринок.
Китайський виробник заявляє, що буде залишатися непохитним із трьома обіцянками нижче:
- Технологія, яка має значення
- Дизайн продукту на основі відгуків
- Постійно розвиваватися
Тепер, коли POCO виявив, що збирається стати незалежним брендом, ми сподіваємось, що в майбутньому телефони не будуть переробленими смартфонами Redmi, а будуть новими продуктами. Ми також очікуємо, що POCO розшириться і на інші продукти, такі як портативні акумуляторні батареї та носимі пристрої. Можливо, POCO Pop Buds нарешті зможуть випуститись разом із іншими аудіопродуктами.
Читайте також:POCO готується представити новий смартфон.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.