Эта статья доступна на русском…
Сьогодні надійшла інформація, що Київстар змінив умови використання популярної послуги “Смарт-Гроші”. Відповідне оголошення з’явилося на сайті 30 грудня. Всі оновлення вже вступили в дію.
Що змінилося?
30 грудня, після проведення всіх необхідних технічних робіт, сервіс знову продовжив працювати. Всі зміни, а саме, оновлені умови надання послуг, зараз виглядають наступним чином:
Для того, щоб переводити кошти користувачеві, необхідно відправити SMS-повідомлення на короткий номер 802 у наступному форматі 38772 XXXXXXXXXXXXХХХХ УУУ. Перша частина 38772 — ідентифікаційний номер послуги (він не змінився), ХХ – номер карти отримувача, а УУ – сума переказу.
Також стало відомо, що на даний момент, переказувати кошти на номери інших мобільних операторів за допомогою комбінації USSD * 124 # не можна. Зараз присутня можливість переказу коштів тільки через офіційний сайт money.kyivstar.ua, за допомогою SMS або ж через додаток «СМАРТ-ГРОШІ».
Нагадуємо, щоб здіснити переказ коштів за допомогою SMS-повідомлення, необхідно відправити повідомлення на короткий номер 802 - 3ZZZZ 380ХХХХХХХХХ УУУ. В даному випадку, 3ZZZZ — ідентифікаційний номер послуги, XX- номер рахунку отримувача, а УУУ – сума.
Як ми писали вище, не всі послуги ще працють, але як запевнюють в Київстар, через деякий час вони будуть всі доступні.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.