Monobank відносно новий банк, але вже встиг отримати достатньо відгуків. Багато із них негативні. На початку цього місяця, був опублікований новий відгук незадоволеного клієнта Monobank на сайті МінФін.
Один із користувачів Monobank в момент залишився без банківської карти та грошей на ній. Без попередження та причини, рахунок був заблокований, а разом з ним і всі кошти. Чоловік відразу подзвонив на гарячу лінію, щоб вияснити в чому справа. Ніхто нічого пояснити не хотів та і взагалі конкретної відповіді не було. Усе це тягнулося близько двох тижнів, після чого працівник банку просто сказав, що вони заблокували картку і розблоковувати не збираються. Ні закону, ні іншої причини вказано не було.
Клієнт намагався вияснити, як йому повернути кошти, адже вони особисті, а не кредитні. Справа була ще й в тому, що окрім вже наявних грошей, повинна була поступити ще одна сума. Оператор банку сказав, що кошти можна буде зняти лише однією транзакцією, а в касі взагалі отримати не реально.
Історія тривала досить багато часу, на щастя, клієнт таки забрав свої гроші. Але працівниця банку і далі відмовлялась повідомляти причину блокування. Лише згодом була названа одна причина, а саме оператор сказав, що вони підозрювали клієнта в продажі зброї. Звідки такі висновки звісно ніхто не пояснив.
За темою: Халатність Monobank, або як клієнту відмовили в страховій виплаті через втрату роботи.
На опублікований коментар банк відповів тією ж інформацією. Вони написали, що можуть блокувати та відмовлятись обслуговувати клієнта без вказаних причин (згідно їх договору). І ще раз повідомили, що більше не будуть активовувати рахунок та не зможуть співпрацювати з даним клієнтом.
Також нещодавно стало відомо, чому українці не довіряють мобільному банку Monobank?
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.