Всі ми користуємося послугами стільникових операторів і часом ми незадоволені їхніми послугами, особливо, якщо це стосується підвищення абонентської плати, поганого покриття і некомпетентної технічної підтримки. Сьогодні ж ми обговоримо ще одну проблему, з якою стикаються більшість українців. Зараз буде названо 4 банальні причини переплати за стільниковий зв’язок.
Переплати за мобільний трафік
Зараз більшість операторів стільникового зв’язку пропонують від 4 Гб мобільного інтернету і більше. Як завжди в таких випадках, цей інтернет закінчується надзвичайно швидко і незрозуміло, яким чином це відбувається. Відповідно, по закінченню тарифних мегабайтів, оператор надає вам додаткові щоденні пакети Мегабайтів, які влітають в солідну копійку. Щоб вберегти себе від таких необдуманих та неочікуваних витрат, необхідно активувати економію мобільного трафіку в налаштуваннях вашого смартфона.
Також рекомендується обмежити додаткам доступ до вашого мобільного інтернету і дозволити їм використовувати тільки необмежений Wi-Fi.
Підключення акційних послуг
Досить часто бувають випадки, коли абоненти підключають собі цілком потрібні послуги за досить смішну вартість. Через деякий період часу виявляється, що ці послуги вже коштують не так мало, а причиною такої різкої зміни вартості стало те, що при підключенні послуги, вона була акційною і термін її дії був обмежений. Щоб не витрачати зайві кошти на такі послуги, завжди дивіться доки буде діяти акція і яка ціна буде без акції. При можливості, взагалі не підключайте зайві послуги.
Залишок на рахунку “згорає”
Багато наявних тарифних планів налаштовані таким чином, щоб ваші тарифні мегабайти, хв та кошти згорали по закінченню місяця використання. При можливості, шукайте таких операторів, в яких хоча б невикористані МБ не зникають, а додаються до наступного пакету послуг.
Непроінформованість
Ця помилка якраз стосується тих випадків, коли оператор змінює умови тарифних планів і підвищує абонентську плату. Оператори мають повне право змінювати вартість і відбутися це може в будь-який момент. Можливі такі випадки, що ви просто не побачили попередження від оператора про зміну умов тарифного плану і поповнили рахунок на меншу суму, ніж необхідно. В такому випадку, за новий тарифний план у вас не знімуть кошти, а просто будуть нараховувати щоденні пакети послуг, які влетять в серйозну копійку. Щоб уникнути таких даремних витрат, слідкуйте за інформацією, яку надсилає вам ваш оператор. Якщо ви не згідні з новими умовами, спробуйте перейти на новий тарифний план. В гіршому випадку, переходьте до іншого оператора з вигіднішими умовами.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.