Home Новини сучасних технологій Бізнес новини Названо причини, через які ПриватБанк може вимагати повернути “зняті” кошти

Названо причини, через які ПриватБанк може вимагати повернути “зняті” кошти

0

Останнім часом ПриватБанк все частіше потрапляє в різноманітні скандали, пов’язані з блокуванням банківських рахунків, помилковими переказами, відмові у видачі депозиту і тому подібного. Неприємних ситуацій, в які потрапляють клієнти банку, досить багато і перераховувати всі нема можливості, але в більшості випадків, всі вони певним чином стосуються видачі ваших коштів. Чому ж так виникає? Чому ПриватБанк, та й інші банки також, не завжди хочуть віддавати / переказувати особисті кошти клієнтів? Зараз коротко спробуємо на ці запитання відповісти, та нами буде названо причини, через які Приватбанк може вимагати повернути “зняті” кошти. Під “зняті” мається на увазі як видача коштів у банкоматі, так і грошові перекази з власних рахунків на інші.

Причин, чому банк може вимагати від вас повернення коштів, не так багато, але всі вони приносять дискомфорт клієнтам банку, оскільки повертати те, що вже отримали або ж переказали, завжди складно.

Причина 1. Через збій в роботі банкомату

Досить часті випадки, коли клієнти ПриватБанку знімають готівку в банкоматах, а через деякий час до них телефонують із ПриватБанку з вимогою повернути отриману готівку. В більшості випадків, таке трапляється саме через збій в роботі банкомату, коли він видав неправильну кількість готівки (зазвичай більше, ніж необхідно), або фінансова операція не була занесена в реєстр операцій і не була зафіксована банком. В даній ситуації, якщо банкомат видав більше готівки, ніж необхідно, краще повернути кошти в банк і все. В гіршому випадку, банк може подати на вас в суд і у примусовому вигляді поверне всі зайві кошти і додатково нарахує ще й % за користування ними і пеню за неповернення коштів. Ситуація програшна в більшості випадків.

Причина 2. Сумнівний переказ

Особливо це стосується тих випадків, коли ви здійснюєте переказ на рахунок фізичної особи, ФОП або ж на рахунок юридичної особи, та ще й кредитних коштів. Якщо банк запідозрить вас, або отримувача в шахрайських діях, то буде вимагати повернути кошти на свій рахунок в будь-яких спосіб.

Причина 3. Банк отримувача обанкротився

Також часті ситуації, коли ви переказуєте кошти на рахунок отримувача, в якого відкритий рахунок в банку, що проходить процес банкротства. Дана причина також стосується шахрайських дій та збереження коштів відправника.

Причина 4. Банк отримувача позбавлений ліцензії

Дана причина дещо схожа з попередньою. Якщо ви здійснили переказ на рахунок клієнта в банку, який позбавлений ліцензії, то з великою ймовірністю, Приватбанк затребує повернути кошти.

Як бачите, в більшості випадків, ПриватБанк може вимагати повернення коштів тільки в тих випадках, коли здійснюються фінансові махінації, які в перспективі можуть негативно відобразитися як на вас, як відправнику коштів, так і на ПриватБанку, який здійснював цей переказ.

Також нещодавно стало відомо про нове шахрайство з ПриватБанк: дзвонять і просять повернути помилковий переказ на карту.

ITech News

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version