Home Новини сучасних технологій Шахрайство з ПриватБанк: дзвонять і просять повернути помилковий переказ на карту

Шахрайство з ПриватБанк: дзвонять і просять повернути помилковий переказ на карту

0

Нещодавно відбулася цікава історія, а точніше чергове шахрайство з ПриватБанк. Зранку мені прийшло сповіщення від ПриватБанк про отримання переказу в розмірі 10 тис. грн. Я не те щоб зрадів, оскільки я не очікував ніяких переказів, тим більше на таку суму. Так ось, в мене було два варіанти виходу з цієї ситуації:

  1. Зателефонувати в ПриватБанк і повідомити їх про помилковий платіж.
  2. Зачекати, поки зі мною зв’яжеться людина, яка здійснила помилковий переказ.

Питання витрачання цих коштів взагалі не з’являлося, оскільки це не мої гроші і їх власник рано чи пізно точно з’явиться з проханням повернути гроші. Відповідно до 2 описаних варіантів дій, я вирішив зачекати 1-2 дня і тільки потім повідомляти банк про помилковий переказ коштів. Чому я так зробив? Не через те, щоб привласнити їх собі, а через те, щоб та людина, яка здійснила помилковий платіж, легше і швидше їх отримала назад. Набагато швидше буде відправити їх прямо до нього, ніж йому доказати банку, що він власник тих грошей.

Так ось, до чого ця історія?! На наступний день до мене зателефонували (і представилися) та пояснили ситуацію про помилкове відправлення 10 тис. грн. Я прослухав все уважно і погодився їх відправити назад до відправника, але тут дещо пішло не по-плану. Відправник почав вмовляти мене відправляти 10 тис. грн. не на той рахунок, з якого мені прийшли гроші, а на інший, та ще й на іншу людину. Я поцікавився чому так і він мені почав називати причини, які виглядали не сильно правдоподібно. В даній ситуації, я сказав йому, що поверну гроші тільки на той рахунок, з якого мені прийшли кошти, або ж повідомляю банк про помилковий платіж і хай вони самі розбираються з тим, чиї це гроші.

Я так і зробив, повідомив ПриватБанк про помилковий платіж і вони списали з мене 10 тис. грн. Чому це правильно? По тій причині, що це була проста і звичайна афера. Ймовірно, що та людина, яка розмовляла зі мною по телефоні, виманила обманом кошти в справжнього їхнього власника на площадці OLX, або тому подібних у вигляді “застави”. Після того, як жертва відправила кошти на мій рахунок, шахрай захотів, щоб я вже відправив ті 10 тис. грн. на його рахунок.

Відповідно, через деякий час, ошуканий покупець міг звернутися безпосередньо в банк або поліцію, та написати заяву про шахрайство, в якій би приймав участь і я, навіть не знаючи цього.
Скажемо так, віддавши ті гроші банку (для роз’яснення), я зняв із себе відповідальність. Також додам, що банку я додатково дав інформацію про людину, а саме її рахунок, яка хотіли заволодіти цими коштами. Можливо ПриватБанк прийме відповідні мірі для захисту добросовісних користувачів їхніми послугами і в Україні буде на одного шахрая менше.

ITech News

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version