Home Новини сучасних технологій Нові обмеження Facebook щодо реклами

Нові обмеження Facebook щодо реклами

0

Сьогодні ми поговоримо про нові обмеження Facebook щодо реклами. Тут мається на увазі заборона рекламного вмісту, який тим чи іншим чином може торкатись питання расової розбіжності. Детальніше — нова політика забороняє використовувати вміст, який говорить про те, що люди певної расової приналежності, національності, касти чи гендерної приналежності можуть бути загрозою життю, здоров’ю та безпеці інших людей. А також є обмеження щодо реклами, яка стосується біженців та мігрантів.

Нові обмеження Facebook щодо реклами

Цукерберг заявив – “Facebook дає голос людям, особливо це стосується людей, які раніше не мали стільки голосу, ні стільки влади, щоб поділитися власним досвідом”.

Окрім цього, перед виборами в США 2020, у Facebook будуть ще деякі зміни. Планується і більш жорсткий перегляд інформації, яка буде стосуватись умов голосування за декілька днів до виборів, що б не пропускати залякування та неправдиву інформацію. Матеріали, які будуть стосуватись виборів, автоматично передаватимуться в новий інформаційний центр компанії.

Також Facebook заявив, що відповідно до нового протоколу, інформація публікацій, яка певним чином порушує політику сайту, може все-таки бути опублікована, якщо несе в собі суспільний інтерес. Такі публікації будуть позначатись як виняток, і команда Facebook стверджує, що це буде вкрай рідко.

І на кінець, для тих, хто ще не в курсі, такі зміни спричинені бойкотом на чолі з Color of Change, які закликані не витрачати кошти на рекламу в Facebook, так як він не спроможний пом’якшити ненависні висловлювання. Бойкот також підтримали Verizon та Unilever, вони ж і скасували рекламу в додатку до кінця року.

Рекомендуємо: Компанія Facebook почала співпрацювати з Wikipedia.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version