Home Новини сучасних технологій Бізнес новини ПриватБанк дозволяє здійснювати покупки без підтвердження клієнтів

ПриватБанк дозволяє здійснювати покупки без підтвердження клієнтів

0

Протягом останнього часу, державний банк ПриватБанк все частіше потрапляє в різноманітні неприємні ситуації, про які досить швидко розповідають незадоволені клієнти. Сьогоднішній випадок саме один із таких, оскільки негативний відгук клієнта ПриватБанку було залишено на сайті МінФін і в ньому йдеться про те, що Приватбанк дозволяє здійснювати покупки без підтвердження клієнтів. Давайте детальніше розглянемо дану ситуацію.

Ситуація виявилася справді неприємною, оскільки в неї може потрапити кожен клієнт ПриватБанку і не тільки. Так ось, ситуація наступна. Зі слів ошуканого клієнта, він, повертаючись з роботи, отримав сповіщення на смарт-годиннику про те, що з його рахунку було списано 39,99 Євро (1238 грн) на покупку в інтернет-магазині Amazon. Зупинившись і перевіривши інформацію спочатку на смартфоні, а потім вже в додатку Приват24, він виявив, що з його рахунку справді було списано цю суму.

Довго не очікувавши, він зателефонував на гарячу лінію банку (на 3700) і з горем навпіл заблокував свою картку. Додатково, в процесі блокування, з його рахунку було знято ще 40 Євро і знову в магазині Амазон. На щастя, клієнт щасливий хоча б від того, що шахраї не встигли добратися до його кредитного ліміту в розмірі 50 000 грн і особистих коштів в розмірі 10 000 грн.

Цікаво: Зловмисники продовжують блокувати картки Приватбанку та красти гроші з них.

Далі розпочався процес вияснення, яким чином відбувалися списання його коштів без підтвердження за допомогою смс або дзвінка, і хто зміг це зробити. В техпідтримці Приватбанку повідомили, що в них є певний довірений список інтернет-магазинів, в яких для оплати покупок непотрібно підтверджувати їх за допомогою смс, дзвінків або ж додатку Приват24.

Здивування клієнта не мало меж, оскільки в Приватбанку особисто розпорядилися, хто, коли і як може підтверджувати платежі, особливо, коли це стосується грошей клієнта. На дорікання клієнта, співробітники банку тільки повідомили про те, що це внутрішня політика банку і все.

Клієнт впевнений, що фізично його банківською карткою не заволодів ніхто, оскільки на ній навіть стертий секретний код CVV. Він припускає, що інформацію про картку могли розповсюдити або інші інтернет-магазини, в яких раніше виконувалася оплата або працівники банку, але довести цього він не зможе.

Цікаво: Українці скаржаться на неможливість пройти “Новорічний квест” від ПриватБанку.

На даний момент, відбувається процес повернення коштів, але невідомо, чи отримає клієнт позитивний результат. Окрім цього, він повідомив, що буде закривати свої рахунки в ПриватБанку і буде відкривати їх в іншому банку.

Порада від нас - встановіть інтернет-ліміт на покупки в інтернеті і користуйтеся тільки віртуальними картками для оплати в мережі.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version