Нещодавно ПриватБанк запустив “Новорічний Квест”, пройшовши який, можна буде поборотися за непогані призи, серед яких автомобіль Audi Q3 Sportback, гарантовані грошові виплати, робот-пилосос, пристрої Apple та сертифікати. Якщо на перший погляд здається, що все неймовірно просто, то все далеко не так і сьогоднішній відгук незадоволеного клієнта ПриватБанку, буде тому підтвердженням. Клієнт залишив відгук на сайті Мінфін, а ознайомитися з ним ви зможете нижче.
Як повідомляє клієнт, він вирішив прийняти участь в цьому "квесті", скажемо так, випробувати своє везіння, тим більше, що умови "квесту" не виглядають складними і пройти їх можуть практично всі активні користувачі банківською карткою ПриватБанку.
Клієнт розпочав проходження першого квесту, де необхідно було зробити декілька платіжок за комунальні послуги, а саме 3 операції на суму від 300 грн карткою MasterCard через сервіс Платежі в Приват24. Виконавши необхідні умови, клієнт був дещо здивованим, оскільки його платіжки не зарахувалися в квесті.
Цікаво: З клієнта Приватбанку 12 разів незаконно списали кошти.
Далі він звернувся в онлайн-підтримку, де йому повідомили про те, що деякі платіжки обробляються протягом 3-х днів, тому можливі затримки з оновленням інформації в "Новорічному квесті". Враховуючи, що це виглядає правдоподібно, клієнт продовжив проходити квест.
Наступним квестом став "На зв'язку", де за умовою, необхідно було поповнити мобільний на суму від 50 грн, що клієнт успішно й виконав. Цілком неочікувано для клієнта, дані в квесті оновилися майже зразу, що дивно, враховуючи інформацію, яку він отримав від онлайн-підтримки.
Наступним завданням стало "Інспектор ґаджет", де за умовами, необхідно було оплатити покупки за електроніку карткою на місці, або ж онлайн. Клієнт виконав всі необхідні умови, але на диво, дані знову не оновилися в квесті.
Після цього, він знову звернувся в онлайн-підтримку, де йому дали відповідь на попереднє запитання, стосовно оплати комунальних послуг, а саме, що заявка по оплаті була передана в технічний відділ Приватбанку. Стосовно оплати в магазині електроніки, то ту все дещо складніше, оскільки ПриватБанк зараховує в квест тільки ті оплати, які були виконані в "Торгових точках з МСС кодами 4812, 5719, 5997, 5734 та 5946", а клієнт, що цілком очікувано, зробив покупку не в одній з цих торгових точок.
Цікаво: Українцям розповіли, що робити, якщо було втрачено картку Універсальна від ПриватБанк.
Проблемою в даному випадку є те, що це приховані умови, які публічно не розголошувалися і в рекламованих умовах квесту не було мови про спеціальні точки продажу і тим більше про МСС, про які взагалі мало хто знає.
Ще одною проблемою стало те, що оператори техпідтримки поводилися некомпетентно по відношенню до клієнта і всіма способами намагалися пошвидше завершувати з ним розмову, не даючи жодної конкретної відповіді і відправляючи клієнта від одного оператора до іншого і так аж до технічного відділу, де на відповідь необхідно очікувати декілька днів.
Клієнт скаржиться на те, що ПриватБанк приховав важливі умови для проходження квесту і на те, що ніхто не може дати йому нормальної відповіді на запитання, які його хвилюють.
Цікаво, чи змінить щось ПриватБанк в "Новорічному квесті", після таких неприємностей з цим клієнтом?! Від нас же, рекомендуємо максимально уважно перечитувати умови будь-яких конкурсів, квестів, розіграшів та договорів, особливо тих, де багато інформації маленьким шрифтом.
Також нещодавно ПриватБанк попередив своїх клієнтів про нове шахрайство з виплатою одноразової допомоги за вакцинацію.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.