Головна Новини сучасних технологій Бізнес новини ПриватБанк відмовляється повертати гроші клієнту за подвійне списання

ПриватБанк відмовляється повертати гроші клієнту за подвійне списання

0
ПриватБанк відмовляється повертати гроші клієнту за подвійне списання

Ця публікація також доступна такими мовами: Русский

Сьогоднішній матеріал знову стосується ПриватБанку, а точніше відгуків його клієнтів. На цей раз проблема полягає в тому, що ніхто не хоче повертати гроші клієнту, в якого продублювалася оплата за товари в магазині Сільпо. Традиційно, за основу матеріалу було взято відгук клієнта з сайту МінФін. З оригінальним відгуком можете ознайомитися в кінці матеріалу.

В даному випадку, ситуація неприємна через те, що ніхто не може гарантувати, що вам повернуть ваші гроші, навіть якщо це був помилковий платіж, тобто продубльований, а не якась шахрайська афера.

За словами клієнта ПриватБанку, вона зробила онлайн - замовлення в магазині Сільпо, але оплата замовлення в магазині не пройшла, хоча кошти з її рахунку були успішно списані. Відповідно до цього, їй пришлося додатково розраховуватися по приїзду кур'єра вже своєю кредиткою.

Цікаво: Клієнти ПриватБанку в паніці: гроші списують без можливості повернення.

Отримавши своє замовлення, клієнт розпочала свою захоплюючу подорож в світ, де потрібно повертати свої гроші. Для початку вона почала спілкування з техпідтримкою ПриватБанку, пояснюючи їм свою ситуацію і оператор повідомив, що її кошти заблоковані і у випадку, якщо магазин підтвердить помилковий платіж, то гроші повернуть їй на рахунок. Також оператор повідомив, що очікувати прийдеться близько 10 днів.

Клієнт запаслася терпінням і на 11 день очікування їй ніхто не повернув кошти. Вона знову зателефонувала до оператора, але на цей раз їй повідомили, що вони (ПриватБанк) повинні звернутися до Сільпо із підтвердженням проведення фінансової операції та отриманням підтвердження про успішну передачу товарів. Також оператор повідомив, що якщо підтвердиться факт отримання нею замовлення, то гроші не повернуть. Якщо ж в Сільпо інформацію не підтвердять, то гроші повернуть на рахунок.

Також оператор повідомив, що якщо клієнт не виконувала оплату особисто, то картку можуть заблокувати, але клієнт відмовилася від цього, оскільки оплату вона виконувала, але гроші просто зникли.

Коли в клієнта вже не залишилося варіантів, то вона звернулася безпосередньо в Сільпо, де повідомила їм всю ситуацію, яка з нею трапилася. На щастя, в Сільпо вона натрапила на компетентних працівників, які підтвердили факт отримання подвійної оплати за 1 покупку і погоджуються повернути кошти. За інформацією отриманою від Сільпо, вони відправили запит на повернення коштів, але, за словами клієнта, ПриватБанк говорить повністю зворотнє і жодної заявки на повернення коштів в них нема.

Ось така ситуація, Сільпо відправляють запит на повернення коштів, а ПриватБанк його не бачить. Як в даній ситуації діяти клієнту і як повернути свої кошти, не скаже ніхто.

Також нещодавно стало відомо, що клієнт ПриватБанку втратив 15000 грн через збій в роботі LiqPay і повертати кошти йому не збираються.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ