Реклама

Що робити, якщо банкомат з’їв ваші гроші і не віддає їх

Останні Новини

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

Багато клієнтів різних банків стикаються з ситуацією, коли банкомат з’їдає гроші. У деяких випадках гроші не зараховуються на кредитну карту при її поповненні, в інших – банкомат списує гроші з рахунку, а купюри не видає. Іноді власники карток самі не встигають забрати купюри в відведений час, і банкомат забирає їх назад. Так що робити, якщо банкомат з’їв ваші гроші і не віддає їх? Читайте нижче.

Такі ситуації викликають лише негативні емоції, адже будь-який клієнт, підходячи до банкомату, хоче швидко провести операцію зняття або поповнення і піти. Більшість людей не знають, що робити в такій ситуації, і починають панікувати. Тому необхідно вивчити причини, при яких банкомат може проковтнути гроші, щоб знати, як діяти в подібному випадку.

Гроші списані, але не видані клієнту

Найбільш поширена ситуація, коли банкомат не видав кошти при їх знятті з кредитної або дебетової картки - технічна помилка. Якщо прийшло повідомлення про зняття грошей з рахунку, але купюр клієнт не отримав, потрібен певний час почекати. Загублена сума може повернутися назад на рахунок. Якщо цього не відбувається, потрібно звернутися у відділення банку і написати заяву.

Банк проведе перевірку, і обов'язково видасть клієнтові втрачені гроші. Найчастіше повернення відбувається протягом 10 днів, якщо мова йде про велику суму - розслідування банку може зайняти і 30 днів. Для написання заяву про помилку необхідно надати в відділенні наступні дані:

  • паспорт власника картки;
  • чек або квитанцію;
  • інформацію про банкоматі, де він знаходиться і його номер.

У подібних випадках деякі банки надають власнику картки бонус, щоб компенсувати незручності і не втратити клієнта в майбутньому. Якщо гроші намагалися зняти з карти одного банку, а банкомат належить іншому, звертатися потрібно до банку-власнику терміналу.

Банкомат з'їв гроші при знятті з карти готівки

Майже всі сучасні банкомати оснащені системою, яка забирає кошти назад. Клієнту дається в середньому до 45 секунд на те, щоб забрати купюри з банкомату після зняття, якщо він вчасно не забирає їх з пристрою, банкомат сприймає це як сигнал проковтнути забуті гроші.

Це автоматичний процес, пристрій діє відповідно до свого таймером і наявності грошей в спеціальному лотку. Це зручна опція для захисту від шахраїв, які можуть забрати чужі забуті засоби. У такій ситуації винен сам клієнт, який не встигає витягнути гроші у відведений для цього термін. Що робити в такій ситуації залежить від якості банкомату.

Сучасне пристрій може скасувати видачу готівки, гроші повертаються на карту клієнта через добу після звернення до представників банку. Якщо гроші з'їв банкомат старого зразка, необхідно писати заяву, яке розглядатимуть в банку.

В цьому випадку процес повернення своїх грошей може затягнутися. Потрібно надати банку-власнику банкомата всю інформацію (свої дані і розташування банкомату). Далі слід написати заяву і дочекатися інкасації банкомату. Після перевірки клієнта повернуть його кошти.

Банкомат прийняв гроші, але на карту їх не зарахував

У ряді випадків при поповненні карти через банкомат ( для прикладу нові банкомати ПриватБанку), пристрій з'їдає купюри і видає помилку, а зміни суми на рахунку не відбувається. Як і в попередніх випадках, необхідно написати заяву у відділення банку. Якщо на руках є чек про внесення грошей в банкомат, процес повернення відбудеться швидше. Крім цього, досить дочекатися інкасації пристрою, при перерахунку гроші будуть автоматично зараховані клієнту на карту. Даний спосіб не підходить клієнтам, які хочуть повернути гроші в терміновому порядку.

Якщо внесення готівки на карту клієнт виробляє з метою погашення кредиту, потрібно донести до банку цю інформацію (вказати в заяві). В цьому випадку можна уникнути штрафних санкцій і не платити відсотки за прострочення, так як причину пропуску платежу банк вважатиме поважної.

Часто зустрічаються випадки, коли банкомати ПриватБанку дають збій і з'їдають гроші своїх клієнтів. Банк рекомендує відразу звертатися на гарячу лінію і обіцяє повернення коштів протягом 30 днів. Однак на практиці часто клієнти чекають вирішення своїх питань кілька місяців, а співробітники не поспішають допомогти власнику картки. В цьому випадку необхідно звертатися до керівника відділення, яке обслуговує банкомат. Якщо і керівництво не вживає заходів для якнайшвидшого вирішення проблеми, клієнт має повне право звернутися до суду. При дотриманні порядку подання заяви та пред'явлення претензій суди найчастіше стають на бік громадян і зобов'язують банк повернути кошти.

Які заходи вживати

Існує кілька загальних рекомендацій, слідуючи яким зменшується ризик при роботі з банкоматом:

  • У зимову пору року краще користуватися банкоматами, які знаходяться у відділеннях або інших теплих приміщеннях. На морозі підвищується ризик технічного збою пристрою.
  • Не вносити одночасно велику кількість купюр.
  • Не вносити зім'яті або розірвання купюри.
  • Перед внесенням еликої кількості купюр перевірити, чи немає на них затискачів і резинок.

Опинившись в ситуації, коли банкомат з'їв гроші через будь-яку причину, головна порада - не панікувати. Це може бути тимчасовий технічний збій, тому рекомендується хвилин 10-15 спокійно почекати близько пристрою. Бувають випадки, коли банкомат видає купюри пізніше, і отримує їх вже наступний клієнт. У будь-якому випадку, небажано йти від такого банкомата, шахраї можуть скористатися ситуацією і забрати гроші.

Якщо минуло вже досить часу, а банкомат так нічого і не видав, потрібно звернутися на гарячу лінію банку. Ці номери зазвичай вказують на самому банкоматі, а також на пластиковій картці. Оператору колл-центру треба детально розповісти про ситуацію, вказати адресу банкомата і номер, вказаний на його корпусі. Потім якомога швидше відвідати відділення банку для написання заяви на повернення грошей.

Хороше рішення - сфотографувати на смартфон екран пристрою. Його можна показати у відділенні банку при складанні заяви. Крім фотографії, доказом на користь клієнта буде служити виписка по його карті.

Також нещодавно стало відомо, чому українці записують на відео процес поповнення банківської карти ПриватБанку.

ITech News

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Смартфони Xiaomi Mi 5 і Mi 5s Plus оновлюються до Android 11

Сьогодні надійшла інформація, що смартфони Xiaomi Mi 5 і Mi 5s Plus оновлюються до Android 11. Дивно, враховуючи, що...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -