У Viber розповіли, чому в месенджері багато спаму і як з цим боротися

Останні Новини

Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

Ця публікація також доступна такими мовами: Русский

Нещодавно на нашому порталі ITechNews виходив матеріал, в якому розповідалося про те, що найбільше нервує власників iPhone під час користування месенджером Viber. Дещо раніше, виходив схожий матеріал, але вже про найпопулярніші скарги від власників Android-смартфонів. Так ось, найчастіше користувачі скаржилися саме на рекламу, або як у Viber її розділяють на рекламу, спам та бізнес – чати. Якби не було, але сама суть полягала в тому, що в списку діалогів досить багато реклами, спаму від незнайомих номерів та бізнес-чатів. Через деякий час, у Viber розповіли, чому в месенджері багато спаму і як з цим боротися.

Стосовно спаму, то його наявність аргументували популярністю месенджера серед українців. Тобто, чим популярніший месенджер, тим більше спаму ви будете отримувати, особливо тоді, коли ваш номер потрапляє в базу для розсилання рекламних повідомлень.

Стосовно боротьби з спамом, то в нас нещодавно виходив матеріал про це і там описано ефективний метод.

Стосовно повідомлень від брендів, то позиція Viber наступна:

«Якщо говорити про повідомлення брендів, то бренди використовують Viber для інформування своїх клієнтів замість SMS. Через Viber люди отримують багато транзакційних повідомлень (про прийняті замовлення, відправку і таке інше), що може спричинити відчуття великої кількості спаму. Ми бачимо, що люди використовують Viber для своїх повсякденних цілей та потреб, а транзакційні повідомлення від Укрпошти, Meest, Rozetka, Volia та інших компаній допомагають їм бути поінформованими. Від отримання таких повідомлень можна відмовитися у відповідних чатах

З цим все більш-менш зрозуміло, але залишилося ще найголовніше — заборонений або дорослий контент. На цей випадок у Viber також є відповідь:

«Команда Viber уважно слідкує, аби у месенджері не було нелегального та дорослого контенту. Так, спам фільтрується завдяки скаргам користувачів. Щоб поскаржитись на недоречний контент, потрібно:

  1. Відкрити Viber;
  2. Обрати спільноту, де знаходиться повідомлення, на яке ви хочете поскаржитися;
  3. Натиснути на 3 крапки у верхній частині екрану;
  4. Натиснути «Поскаржитися на повідомлення» або «Поскаржитися на спільноту», якщо ви вважаєте увесь контент спільноти образливим.
  5. Обрати одне або кілька повідомлень, на які ви хочете поскаржитися.»

На вашу думку, на скільки ефективно у Viber справляються з блокуванням та фільтруванням спаму, із забороненим та дорослим контентом?

Слідкуйте за свіжими новинами на нашій офіційній сторінці в Facebook, каналі в Telegram та в Twitter. Не забувайте підписуватися на Нас в Google News.

- Advertisement -
- Advertisement -

Випадкові Записи

Vivo патентує складний дизайн смартфона зі стилусом

Сьогодні надійшла інформація, що компанія Vivo патентує складний дизайн смартфона зі стилусом. За даними LetsGoDigital , Vivo Mobile Communication подали патент...
- Advertisement -

Буде Цікаво

- Advertisement -