Реклама

Українець не може повернути кошти, які не видав банкомат ПриватБанку

Останні Новини

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

З кожним роком, українці все частіше та активніше починають користуватися банківськими картками та електронними розрахунками. Сьогодні піде мова про одну не досить приємну ситуацію, яка трапляється досить часто, а саме збій в роботі банкомату або терміналу самообслуговування, під час видачі або прийманні готівки. Саме така прикрість трапилася з клієнтом Укрсиббанку, який вирішив зняти готівку в банкоматі ПриватБанку. Детальніше про цей випадок читайте нижче.

Як повідомляє постраждалий, ще в кінці 2021 року, а саме в грудні, він вирішив зняти кошти з своєї картки Укрсиббанку в банкоматі ПриватБанку, який розміщується в місті Черкаси на вул. Шевченка 145, в Торговому Центрі Плазма. За його словами, при активному обмеженні зняття готівки в 1000 грн за 1 раз, йому довелося провести зняття готівки два рази, оскільки потребувалося саме 2000 грн.

Цікаво: В українців виникло непорозуміння з карткою для виплат “єПідтримка” від ПриватБанку.

Як він повідомляє, зняття першої 1000 грн відбулося максимально швидко, а ось з другим зняттям вже виникли проблеми. Під другої видачі готівки, банкомат просто перестав реагувати на будь-які натискання і в кінцевому результаті, завершив процес видачі готівки, так і не видавши її. Постраждалий повідомляє, що йому досить швидко прийшло сповіщення на смартфон про те, що 1000 грн було успішно знято, хоча цього так і не трапилося.

Зазвичай, в таких випадках телефонують на гарячу лінію свого банку, що потерпілий і зробив, повідомивши Укрсиббанк про проблеми з банкоматом ПриватБанку та не видачею готівки. Також він зателефонував на гарячу лінію ПриватБанку, де також повідомив про таку ситуацію.

В результаті таких дзвінків, в Укрсиббанку повідомили, що запит на повернення коштів було відправлено в ПриватБанк, але відповіді від них вони ще не отримали, оскільки термін розгляду таких справ займає від 6 до 120 днів.

Як бачите, сьогодні, 20 лютого 2022 року, дану проблему так і не вирішено і зі слів постраждалого, дане питання напевно й не планують вирішувати.

Говорити про невдоволеність навіть нема сенсу, оскільки громадянин втратив 1000 грн (як мінімум вже 3 місяці він їх не може повернути) і невідомо, скільки часу триватиме цей процес.

Українець не може повернути кошти, які не видав банкомат ПриватБанку
Зображення: Відгук клієнта , якому непрацюючий банкомат ПриватБанку не видав 1000 грн.

Більше відгуків незадоволених клієнтів банківських установ, читайте в нашому відповідному розділі.

Також нещодавно було названо найпоширеніші шахрайства з банківськими картками ПриватБанку.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

ITech News

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Не варто показувати свій номер в інтернеті. Декілька причин чому

Номер мобільного телефону дуже часто використовується з різною метою в інтернеті. Його потрібно надавати при реєстрації на сайтах, для...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -