Реклама

Українець не може повернути кошти, які не видав банкомат ПриватБанку

Останні Новини

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

З кожним роком, українці все частіше та активніше починають користуватися банківськими картками та електронними розрахунками. Сьогодні піде мова про одну не досить приємну ситуацію, яка трапляється досить часто, а саме збій в роботі банкомату або терміналу самообслуговування, під час видачі або прийманні готівки. Саме така прикрість трапилася з клієнтом Укрсиббанку, який вирішив зняти готівку в банкоматі ПриватБанку. Детальніше про цей випадок читайте нижче.

Як повідомляє постраждалий, ще в кінці 2021 року, а саме в грудні, він вирішив зняти кошти з своєї картки Укрсиббанку в банкоматі ПриватБанку, який розміщується в місті Черкаси на вул. Шевченка 145, в Торговому Центрі Плазма. За його словами, при активному обмеженні зняття готівки в 1000 грн за 1 раз, йому довелося провести зняття готівки два рази, оскільки потребувалося саме 2000 грн.

Цікаво: В українців виникло непорозуміння з карткою для виплат “єПідтримка” від ПриватБанку.

Як він повідомляє, зняття першої 1000 грн відбулося максимально швидко, а ось з другим зняттям вже виникли проблеми. Під другої видачі готівки, банкомат просто перестав реагувати на будь-які натискання і в кінцевому результаті, завершив процес видачі готівки, так і не видавши її. Постраждалий повідомляє, що йому досить швидко прийшло сповіщення на смартфон про те, що 1000 грн було успішно знято, хоча цього так і не трапилося.

Зазвичай, в таких випадках телефонують на гарячу лінію свого банку, що потерпілий і зробив, повідомивши Укрсиббанк про проблеми з банкоматом ПриватБанку та не видачею готівки. Також він зателефонував на гарячу лінію ПриватБанку, де також повідомив про таку ситуацію.

В результаті таких дзвінків, в Укрсиббанку повідомили, що запит на повернення коштів було відправлено в ПриватБанк, але відповіді від них вони ще не отримали, оскільки термін розгляду таких справ займає від 6 до 120 днів.

Як бачите, сьогодні, 20 лютого 2022 року, дану проблему так і не вирішено і зі слів постраждалого, дане питання напевно й не планують вирішувати.

Говорити про невдоволеність навіть нема сенсу, оскільки громадянин втратив 1000 грн (як мінімум вже 3 місяці він їх не може повернути) і невідомо, скільки часу триватиме цей процес.

Українець не може повернути кошти, які не видав банкомат ПриватБанку
Зображення: Відгук клієнта , якому непрацюючий банкомат ПриватБанку не видав 1000 грн.

Більше відгуків незадоволених клієнтів банківських установ, читайте в нашому відповідному розділі.

Також нещодавно було названо найпоширеніші шахрайства з банківськими картками ПриватБанку.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

ITech News

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Виробництво смартфонів iPhone 12 знову переноситься

Тільки вчора була інформація, що iPhone 12 не отримає 120Гц дисплей, як сьогодні з’явилася ще одна новина. Як повідомляють...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -