Home Новини сучасних технологій Українці масово скаржаться на компанію Київстар

Українці масово скаржаться на компанію Київстар

0

Практично всі українці, які користуються смартфонами та кнопковими телефонами, користуються послугами одного з 3-ьох найбільших мобільних операторів зв’язку в Україні, до яких відносяться Київстар, Lifecell та Vodafone. Враховуючи, що Київстар вважається найбільшим та найпопулярнішим оператором, було б цікаво дізнатися, що власне про нього думають його абоненти і чи справді вони задоволені якістю послуг, які він надає. Пересвідчитися в цьому не складе труднощів, оскільки достатньо відвідати офіційну спільноту компанії в соціальній мережі Facebook, де звичайні абоненти залишають свої відгуки про Київстар. Ми провели аналіз і вибрали декілька актуальних відгуків, які показують реальні проблеми, які стосуються більшості абонентів Київстар. Формально, ми виділили 4 проблеми, з якими стикалися більшість абонентів і детальніше про них читайте нижче.

Проблема 1. Оперативність вирішення проблем.

Українці масово скаржаться на компанію Київстар

Ось один із останніх відгуків незадоволеного клієнта компанії Київстар, який скаржиться на те, що в нього вдома підключений інтернет від Київстар і який вже не працює 3 дні. Абонент скаржиться саме на те, що ніхто не реагує на його скарги і не намагається вирішити дану проблему, хоча він й неодноразово акцентував увагу на тому, що він працює віддалено, тому наявність стабільного та якісного інтернету для нього неймовірно важлива. На жаль, такі аргументи не вирішили нічого і абонент так і залишається без інтернету та без дати, коли йому відновлять інтернет.

В офіційній спільноті компанії можна знайти багато відгуків, де історії з відсутністю інтернету і відсутністю вирішення проблеми максимально схожі.

Цікаво: Київстар порадував своїх абонентів та розширив можливості своїх Суперсил.

Проблема 2. Списання коштів за послуги, які не замовляли.

Даний відгук стосується саме цієї проблеми і на жаль, він не поодинокий. За словами абонента, з її рахунку було списано кошти за послугу, яку вона не замовляла. Щоб вирішити цю проблему, вона намагалася зателефонувати на номер 466, але з свого номера додзвонитися в неї не вийшло, хоча з інших номерів, оператори піднімали слухавку досить оперативно. Цікавий випадок і невідомо, чи це випадковість чи ні.

Проблема 3. Незрозумілі списання абонплати з додатковими втратами коштів.

З даною проблемою стикаються практично всі абоненти Київстар, які поповнюють свій рахунок на суму, більшу за вартість абонплати. Компанія вже неодноразово отримувала скарги від користувачів про те, що при наявності необхідної суми для зняття по вартості тарифу, з них починають знімати денну абонплату (по 10 грн в день) і в результаті, "суми на рахунку недостатньо, поповніть рахунок".

Один незадоволений клієнт навіть залишив саркастичний відгук, який показує реальну проблему, що хвилює практично всіх.

Цікаво: Українці незадоволені черговим підвищенням вартості тарифів Київстар.

Проблема 4. Оператори / техпідтримка.

Ця проблема актуальна тривалий час і швидше за все, вона ніколи не вирішиться. Українці постійно скаржаться на те, що вони не можуть отримати своєчасної відповіді від операторів та техпідтримки Київстар. Бот Зоряна на сайті компанії запрограмована на декілька стандартних відповідей, а в офіційній спільноті модератори відписують із затримкою в 2-3 дні.

Фактично, якщо у вас виникає невідкладна проблема, яка потребує негайного вирішення, на допомогу прийдуть або тематичні ресурси, або ж особистий досвід із виправлення проблем.

Нижче наведені відгуки, які стануть підтвердженням того, що ця проблема масова, особливо останнім часом.


Нагадуємо, що більше відгуків ви можете побачити в офіційній спільноті Київстар в фейсбук, а також, там ви можете залишити свій відгук про свій досвід та проблеми, які у вас виникають під час користування послугами мобільного оператора Київстар.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version