Home Новини сучасних технологій Українці незадоволені черговим підвищенням вартості тарифів Київстар

Українці незадоволені черговим підвищенням вартості тарифів Київстар

0

В Україні надають послуги мобільного зв’язку три великі компанії, до яких відносяться Київстар, Лайфселл (Lifecell) та Водафон Україна (Vodafone Ukraine). Ці три компанії відносно рівномірно розділили всіх українських абонентів, тому немає сенсу говорити про те, що між ними справжня конкуренція. Сьогодні ж ми поговоримо про найболючішу проблему в Україні – підвищення цін. Дана проблема особливо актуальна протягом останнього десятиліття і кожного разу, після чергового підвищення вартості комунальних послуг, товарів, продуктів та мобільного зв’язку, викликає неймовірне обурення населення. В даному випадку, українці незадоволені черговим підвищенням вартості тарифів Київстар і побачити невелику частину гнівних коментарів можна навіть в офіційній спільноті Київстар в Facebook. З невеликою частиною з них ми зараз ознайомимося.

Як бачите, деяких абонентів не влаштовує сам факт підвищення вартості на цілих 35 грн (з 100 грн на 135 грн), декому не подобається примусове збільшення кількості МБ та хвилин, а декому не сподобалася ідея примусового використання нової опції "Суперсила", через яку, фактично, й трапилося підвищення вартості тарифів.

Згідно останніх відгуків, підвищення тарифів стосується всіх абонентів, які зараз користуються тарифом "Онлайн без Меж ("Онлайн без Границ"), але ймовірно, нововведення торкнуться й інших тарифів, тому всім абонентам варто готуватися до підвищення вартості всіх тарифів або ж, шукати іншого мобільного оператора.

Також нещодавно стало відомо, що українці незадоволені послугами популярного в Україні мобільного оператора.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version