Home Новини сучасних технологій Бізнес новини Українці не можуть закрити рахунок ФОП в ПриватБанку

Українці не можуть закрити рахунок ФОП в ПриватБанку

0

Згідно нещодавніх опублікованих даних, кількість нових зареєстрованих в Україні ФОП збільшилася, в порівнянні з попередніми роками і це справді радує. На жаль, не у всіх справи пішли добре і декому прийшлося закривати свої рахунки, або ж просто змінювати банки, але, як виявляється, це не завжди відбувається швидко і просто. Прикладом може стати сьогоднішній відгук одного клієнта ПриватБанку, який скаржиться на те, що не може закрити свій рахунок в банку. Традиційно, відгук був опублікований на сайті Мінфін, а з оригіналом зможете ознайомитися в кінці матеріалу.

Як повідомляє клієнт бізнес рахунку в Приватбанку, вона вже майже 2 тижні не може закрити свій рахунок в банку і весь цей час, їй приходиться проходити всі круги пекла бюрократії. За словами ФОП, вона вже декілька разів була у відділенні банку, писала заяви і кожного разу її годують обіцянками, що рахунок буде закрито в найближчий час і що з нею вийду на зв'язок і тому подібне.

Цікаво: Українцям розповіли, як припинити дзвінки з Приватбанку.

На жаль, за 2 тижні, результату вона так і не отримала і не допоміг навіть дзвінок на гарячу лінію банку, де взагалі ніхто не може сказати конкретного. Все що вона дізналася, це те, що її заявку прийнято, дані перевіряють і вас буде сповіщено про результат. Останньою краплею терпіння стало те, що їй навіть пообіцяли зателефонувати з головного офісу банку, де займаються конкретно справами ФОП. Як ви вже здогадалися, ніхто так і не зателефонував за стільки часу.

Найгіршим в даному випадку є те, що зараз ситуація з пандемією не найкраща і зайвий раз відвідувати банк ніхто не хоче, і такі часті "походи" в банк завершилися тим, що клієнт захворіла і протягом трьох днів була на карантині, з надією, що за цей час хоча б щось вирішиться з рахунком.

Цікаво: Клієнт ПриватБанку, з допомогою сервісів Google, втратив понад 24 000 грн.

В результаті, після одужання і чергового запиту в банк, вона дізналася, що рахунок так і не було закрито і причин такої повільної роботи вона так і не дізналася.

Невідомо, скільки таких випадків зараз проходять ФОП, але якщо це не поодинокі випадки і в ПриватБанку справді просто "затягують" із закриття рахунків, то це максимально дивно, враховуючи те, що ПриватБанк номер 1 в Україні.

Українці не можуть закрити рахунок ФОП в ПриватБанку

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version