Home Новини сучасних технологій Бізнес новини Українці скаржаться на проблеми із техпідтримкою одного із найпопулярніших банків України

Українці скаржаться на проблеми із техпідтримкою одного із найпопулярніших банків України

0

Все частіше у користувачів послугами українських компаній, не залежно від роду їх діяльності, виникають проблеми із техпідтримкою (гарячою лінією). Додзвонитись в такі сервіси стає все важче, та й навіть після цього, ймовірність, що вам зможуть допомогти також невелика. З чим це пов’язано, важко сказати…чи то з халатністю компаній, чи самих працівників, чи не достатньою їх компетентністю. Зараз же ми розглянемо проблеми із техпідтримкою одного із найпопулярніших банків України – ПриватБанк.

Негатив в сторону гарячої лінії ПриватБанку надходить уже досить давно і зараз ми розглянемо декілька ситуацій, з якими стикнулись користувачі вище згаданого банку лише протягом останніх кількох днів.

Один із користувачів говорить про те, що додзвонитись на гарячу лінію, а саме за номером 3700, в критичних ситуаціях неможливо, а навіть якщо додзвонитесь, то допомоги не отримаєте. Ситуація в них склалась наступна – батько даного користувача помилково двічі перечислив кошти за послуги, проте відмінити дану операцію працівник банку не зміг через те, що його «викидало із неї». Відповідно батьку користувача потрібно було залишити дану заявку через колл-центр, з яким він не зміг зв’язатись з свого номеру телефону, а з іншого номеру з ним відмовились розмовляти. Тобто ситуація залишається не вирішена, та й проблема найбільше полягає в тому, що якби ви стикнулись в певний момент з шахраями, банк не зміг би надати вам необхідну допомогу. Тим більше, що безпосереднє звернення в відділення банку займає достатньо часу, а в певних випадках його просто немає.

Інший користувач скаржиться на проблеми з компетентністю спеціалістів в онлайн підтримці банку. Проблема полягає в тому, що користувач оформив рахунок в пенсійному фонді через приват24, відповідно йому потрібно було відправити пакет документів безпосередньо в даний фонд. В підтримці банку йому назвали адрес, куди потрібно відправити документи, але як виявилось пізніше – він невірний. Документи відправлялись рекомендованим листом, відповідно за нього було оплачено, але окрім втрачених коштів, користувач ще й втратив свій час.

Ще один користувач скаржиться на відсутність допомоги по номеру 3700. Там її відправляють в чат, нібито для швидкого вирішення даного питання, а в результаті там необхідно мінімум 10 хвилин чекати на появу спеціаліста і лише тоді починати розбиратись із проблемами.

Схожа ситуація із перенаправленням торкнулась і іншого користувача, де після дзвінка на 3700, його перенаправили в чат, де замість обіцяного вирішення проблеми, йому довелось вести переписки з операторами. Чому не можна вирішувати питання через дзвінок, не зрозуміло.

Із деталями даних відгуків, можете ознайомитись нижче.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version