Реклама

Українцям розповіли, що робити, якщо оплата карткою не пройшла, а гроші списали

Останні Новини

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

Ми досить часто пишемо про те, що банківські картки стали неймовірно популярними і користуються ними практично всі, хто вміє ними користуватися. Окрім оплати банківськими картками, в Україні почав набирати популярності безконтактний спосіб оплати, де замість оплати банківською карткою, можна скористатися смартфоном (або іншим ґаджетом), який оснащений модулем NFC. Звісно, переваг в оплаті товарів та послуг за допомогою банківської картки або ж смартфона неймовірно багато, але є одна поширена проблема, з якою стикаються багато українців і полягає вона у непроведенні платежу та списанні коштів з рахунку. Саме про це сьогодні і поговоримо та розповімо, що робити, якщо оплата карткою не пройшла, а гроші списали.

Ситуація справді досить поширена і найчастіше вона зустрічається при оплаті в супермаркетах. Фактично, ви підходите на касу, оплачуєте карткою або смартфоном, отримуєте підтвердження на екрані смартфона і… термінал зависає. Ви разом з касиром очікуєте на реакцію термінала і паралельно перевіряєте виписку по банківському рахунку. В результаті, гроші з рахунку списані, а термінал так і не повернувся до тями навіть після 2-3 спроб з'єднатися з банком. У випадку, якщо термінал не запрацював навіть після перезавантаження, то ймовірність підтвердження оплати покупок ви навряд отримаєте, та й касири не зарахують оплату, оскільки касовий апарат не видасть чек. В такому випадку прийдеться або оплатити іншою карткою, або ж готівкою і шукати вирішення цієї проблеми та спробувати повернути свої кошти.

Що ж робити в такій або схожій ситуації? Головне не панікувати, оскільки ваші гроші просто так не зникнуть і якщо у вас у виписці є списання, значить гроші або затримали, або ж вони очікують на підтвердження з сторони терміналу для проведення платежу.

В будь-якому випадку, вам прийдеться або зачекати 2-3 дні, щоб банк сам повернув кошти, або ж особисто звернутися в банк з вимогою повернути кошти, які в результаті збою в роботі терміналу були помилково списані.

Зазвичай, банк такі проблеми вирішує досить швидко, оскільки всі фінансові операції заносяться в реєстр і відстежити їх неймовірно просто. Процес повернення коштів залежить тільки від оперативності роботи вашого банку, тому він може тривати як 2-3 дні, так і 30 робочих днів. Якщо процес триватиме так довго, то краще взагалі змінити свій банк на інший, більш клієнтоорієнтований.

Який з цього можна зробити висновок? Після кожної покупки зберігайте чек (хоча б 14 днів) і періодично перевіряйте виписку по своєму рахунку, щоб запобігти подвійного списання коштів або ж інших дивних фінансових операцій.

Також нещодавно ми розповідали про те, чи безпечно користуватися платіжними терміналами для оплати послуг.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

ITech News

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Названо банковскую карточку ПриватБанк, которая повышает социальный статус каждого украинца

Стаття доступна українською...Как мы уже неоднократно сообщали, большое количество украинцев пользуется услугами ПриватБанка, где банковские карты и услуги связанные...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -