YouTube Shorts безпосередньо конкурує з TikTok , Instagram і Facebook Reels . Щоб запобігти повторенню вашого контенту в конкурентів, відеоплатформа Google розробила функцію розміщення водяних знаків на відео, розміщених у її мережі.
Ця нова функція означає, що коли автори створюють відео безпосередньо через YouTube Shorts, вони не зможуть завантажити його та розмістити в інших програмах без водяного знака YouTube.
Один із менеджерів спільноти YouTube опублікував повідомлення про це оновлення минулої середи (17) у відповідній темі, призначеній для підтримки користувачів і авторів коротких відео, а також повідомлень про оновлення.
Цікаво: YouTube Premium стане безкоштовним для власників Xiaomi.
«Якщо ви автор, який завантажує свої короткі відео з YouTube Studio та ділиться ними на інших платформах, тепер ви побачите водяний знак у завантаженому вмісті. Ми додали цей бренд у Shorts, щоб ваша аудиторія в інших мережах знала, що вони також можуть знайти ваш вміст у YouTube Shorts. Це оновлення з’явиться протягом наступних кількох тижнів на настільних комп’ютерах, а найближчими місяцями ми плануємо розширити доступ й до мобільних пристроїв».
Коли автори використовують технологію компанії для створення відео, ця компанія хоче, щоб її вказали як джерело. Сам TikTok роками використовує водяний знак і визнаний джерелом. Таким чином, будь-який користувач, який переглядає вміст на іншій платформі, знає, де він був створений, оскільки творець вмісту не може обрізати відео, щоб видалити плаваючий тег.
Instagram Reels, який слідує тій самій ідеї короткого відео, вже пішов далі з водяними знаками та оголосив, що його алгоритм обмежуватиме відео, брендовані з іншої платформи. У результаті більш професійним творцям доведеться редагувати свій вміст у таких програмах, як Adobe чи інших, які не додають теги.
Цікаво: Розповідаємо, як переглянути історію YouTube на смартфоні.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.