Реклама

Знайдено винуватця провалу найочікуванішої ігри Cyberpunk 2077

Останні Новини

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

Виданню Bloomberg вдалося провести власне розслідування і було знайдено винуватця провалу найочікуванішої ігри Cyberpunk 2077. Виявилося, за провальним стартом стояло дуже багато проблем всередині компанії: від невірного планування термінів випуску до не найкращих умов праці. Все це призвело до того, що польська компанія CD Projekt SA намагається виправити вже півтора місяці, але у неї поки не дуже добре виходить.

Головних проблем, мабуть, дві: розробка движка паралельно зі створенням самої гри і слабке розуміння технічних моментів з боку менеджменту - маркетологи і керівники не розуміли, скільки часу потрібно на повне створення гри. У своєму анонімному інтерв'ю більш ніж 20 нинішніх і колишніх співробітників CD Projekt говорять про те, що вже на перших обговореннях гри в компанії вважали за краще зосередитися на маркетингу в збиток розвитку, а нереалістичний графік випуску Cyberpunk 2077 привів до того, що деякі працювали понаднормово задовго до релізу . Тут же слід сказати і про низькі зарплати: програміст отримував всього близько 700 доларів на місяць.

Знайдено винуватця провалу найочікуванішої ігри Cyberpunk 2077

За словами одного з працівників, розробники, грунтуючись на стані справ в 2019 році, очікували випуск гри лише в 2022 році. Тобто маркетологи «прискорили» графік більш ніж на рік. При цьому компанія не побажала ліцензувати в процесі створення Cyberpunk 2077 рішення і технології, які можна було ліцензувати - замість цього їх розробляли самостійно. Вийшло дорожче і гірше, ніж якби скористалися добре налагодженими аналогами.

Знайдено винуватця провалу найочікуванішої ігри Cyberpunk 2077

Інший працівник досить яскраво описав процес створення Cyberpunk 2077: «уявіть, що ви ведете поїзд, перед яким укладають рейки». Це про паралельному створенні движка і самої гри. Загалом, очевидно, що задіяні в створенні гри розробники чітко розуміли, що Cyberpunk 2077 вийде сирої.

Що далі?

Що залишається зараз? Виправляти ситуацію за допомогою різних патчів - замість того, щоб приступати до розширення ігрового всесвіту «кіберпанку» або перемикати ресурси на наступну частину «Відьмака». Глава CD Projekt SA Марчін Івіньскі (Marcin Iwinski) пообіцяв наступного велику латку в кінці січня, а потім, через пару тижнів, ще одну. Він же на цьому тижні опублікував публічну заяву, в якому взяв на себе особисту відповідальність за провальний старт гри і попросив фанатів не звинувачувати команду. Це, до речі, друге вибачення Івіньскі за місяць, в якому бачимо спробу заспокоїти інвесторів. І це не дивно, адже з 10 грудня на тлі всіх проблем Cyberpunk 2077 акції CD Projekt впали на 30%.

ITech News

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Qualcomm розробляє новий датчик для відбитків пальців

Компанія Qualcomm, яка відома всім як виробник чіпсетів, також виробляє датчики для зчитування відбитків пальців. Як повідомляється, компанія Qualcomm...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -