Реклама

4 способи зробити генеративний ШІ кориснішим, на думку експертів

Останні Новини

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

Штучний інтелект (AI) набуває все більшої популярності в усьому світі. Одним із його варіантів є Generative AI , який працює за допомогою процесу алгоритмів для створення або генерації тексту, коду, відео, фото або навіть даних і 3D-рендерінгу.

Нещодавно Рейчел Вудс, науковець з обробки даних, заявила в твіттері, що зручність використання технології все ще нижча від можливого.

«Більшість людей досі борються з тим, як використовувати такі інструменти, як ChatGPT/LLMs/Generative AI. Усі чекають, що хтось розповість їм якийсь секретний випадок використання. І є багато людей, які сумніваються в практичності. Але в цих статтях про клік-бейт не згадується основна проблема: справа не в тому, що ці інструменти «некорисні»… Насправді вони просто мають величезну проблему зручності використання», — написав учений.

Розвивайте вміння продавати правильні підходи

Головний аналітик Constellation Research Енді Турай сказав, що технологічні менеджери та професіонали повинні продовжувати розвивати вміння продавати правильні підходи до ШІ у своєму бізнесі.

«Одна з причин, чому ми бачимо невдачу багатьох технологічних чи інноваційних ідей, полягає в тому, що вони не привабливі для бізнес-користувачів, власників бюджету та CXO, оскільки вони не бачать цінності, яку це приносить вашій компанії», — сказав Турай. «Вірно й протилежне. Технічні спеціалісти вважають, що потреби бізнес-користувачів неможливо виконати через бюджет, технології, ресурси та обмеження вартості».

Цікаво: Названо 4 марні технічні продукти, які ви не повинні купувати.

Навчіть людей ШІ

Для д-ра Вішала Сікка, засновника та генерального директора Vianai, важливим кроком є ​​надання компаніям можливості набути технологічної грамотності.

«Компанії будь-якого розміру повинні підвищити свою технологічну грамотність, щоб створити ширший пул талантів, які працюють над існуючими системами ШІ», — сказав він.

«Таким чином, більше співробітників повинні бути освіченими щодо трансцендентних аспектів ШІ, зокрема. Їм потрібно пізнати обмеження та слабкі сторони. Не тільки те, що він може робити, але й те, чого він не може робити, і те, що потрібно вбудувати в систему ШІ, яка компенсує ці обмеження».

Розвивайте спільні семінари

Для Thurai також необхідно впроваджувати спільні семінари. «Ми запрошуємо технічних спеціалістів або розробників, інноваторів, стратегів, бізнес-користувачів, власників бюджету та CXO для вивчення варіантів спільного використання. Коли вони бачать запропоновані варіанти використання в дії, їхні розуми відкриваються, і вони починають досліджувати можливі варіанти використання, які додають цінності», — прокоментував він.

Цікаво: Відомо, яка різниця між сильним ШІ та слабким ШІ.

Людиноорієнтований ШІ

Зрештою, Сікка стверджує, що штучний інтелект має бути орієнтований на людину. «Нам потрібно об’єднати силу людського розуміння з даними та технологією штучного інтелекту – орієнтованим на людину ШІ. Це може створити інтелектуальні системи, які значно покращать бізнес-результати та процеси, оскільки зворотній зв’язок від людей природним чином покращить продуктивність ШІ та результати».

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Запущено міцний смартфон AGM H5 Pro із динаміком 109 дБ

На ринку смартфонів запущено ще один міцний смартфон виробника AGM - H5 Pro із динаміком 109 дБ потужністю 35...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -