Реклама

Google знову взявся за браузер Chrome

Останні Новини

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

Google знову взявся за браузер Chrome, а точніше за його оптимізацію. На цей раз вони хочуть зменшити нагрузку браузера на ЦП. Враховуючи, що браузер Chrome контролює ринок браузерів, такі оптимізації завжди необхідні.
Як повідомляється, оптимізація браузера буде здійснюватися через зменшення ваги рекламних оголошень. В компанії кажуть, що вони будуть закривати від користувачів ту рекламу, яка буде давати велику нагрузку на ЦП та буде використовувати більше трафіку ніж необхідно. Така оптимізація буде корисною, в першу чергу, для користувачів мобільним інтернетом.

Нагадуємо: Нещодавно оновлення торкнулися GMail, Android TV та Stadia.

Яким чином це буде відбуватися?!
Якщо рекламне оголошення не буде вписуватися в рамки дозволеного, воно перестане показуватися користувачам з обмеженим трафіком. Тобто на сторінці буде інформація, що рекламне оголошення може використовувати більше ресурсів ніж дозволено.

Таким чином, Google говорить, що обмеження буде діяти для тих оголошень, які будуть використовувати більше 4Мб.
Як запевняють в компанії, такі міри не вплинуть на фінансову стабільність Google, оскільки % таких “важких” оголошень складає не більше 0,3% від загальної кількості реклами.

Однак, це сигнал для всіх рекламодавців, щоб вони оптимізували свої оголошення і не підпадали під санкціїї Google.

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Названо додатки-блокатори спам-дзвінків та дзвінків від шахраїв на Android

Не знаю як у вас справи, а особисто я все частіше почала отримувати спам-дзвінки. Список заблокованих контактів зростає, але...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -