Реклама

Названо способи боротьби з недобросовісними операторами мобільного зв’язку

Останні Новини

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

В Україні досить гостро стоїть проблема якоcті надання послуг операторами мобільного зв’язку. В Україні доступні на вибір три оператори, а саме Київстар, Vodafone та Lifecell, які пропонують великий асортимент тарифних планів та додаткових послуг. Як і у всіх сферах, багато користувачів скаржаться на те, що оператори можуть без попередження змінювати вартість тарифних планів та послуг. Що ще гірше, то буває багато випадків, коли вони самовільно переводять своїх клієнтів на більш дорогі тарифні плани, підключають непотрібні послуги, або знімають гроші за неіснуючі послуги. Якщо ви відчули на собі таку “якість надання послуг”, то для вас ми назвали способи боротьби з недобросовісними операторами мобільного зв’язку.

У випадку, якщо вас перевели на інший тарифний план (ще й без вашої згоди), рекомендуємо зразу зв'язатися з техпідтримкою, щоб вияснити чому вони перевели вас на інший та більш дорогий тариф. В будь-якому випадку, ви повинні пояснити їм, що ви не задоволені такими умовами і відношенням до клієнтів. Також зробіть запит, щоб вам повернули ваш тарифний план за плату, яка була раніше. Якщо неможливо повернути старий тарифний план, вимагайте зменшення абонентської плати.

Якщо ви вирішуєте проблему під час розмови по телефоні, рекомендуємо записувати цю розмову, але при умові, що ви попередили оператора про це.

Погрожуйте переходом до іншого оператора. Якби емоції не брали верх, завжди необхідно залишатися максимально спокійним та врівноваженим і не хамити операторам. Будь-яку проблему (в більшості випадків) можна вирішити за допомогою звичайного діалогу і компромісів з двох сторін. Якщо оператор “не йде вам на зустріч”, повідомте його, що якщо питання не вирішиться, ви перейдете до їхніх конкурентів, в яких кращі умови тарифних планів/ кращий зв’язок/ краще відношення до клієнтів і тому подібне.

Також може бути випадок, що з оператором технічної підтримки ви не зможете домовитися і в такому випадку, варто відвідати головний офіс компанії (або філіал) і залишити скаргу.
У випадку, якщо ви залишаєте скаргу / претензію, варто вказати всю доступну інформацію із максимальними деталями. Також необхідно вказати, що у вас запис розмови із оператором і в гіршому випадку, ви залишите компанію із збереженням номера. Додатково, можна відправити скаргу ще й на електронну пошту оператора мобільного зв’язку.

Зазвичай, стільникові оператори дають відповідь в найближчі декілька днів. Якщо ж ваше питання не вирішилося, можете спокійно переходити до іншого оператора, який запропонує вам кращі умови.

ITech News

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Розкрито найпопулярніший метод шахрайства в інтернеті

Сьогодні було розкрито найпопулярніший метод шахрайства в інтернеті. Він пов'язаний з електронною торгівлею. Як пояснили фахівці, пандемія COVID-19 викликала зростання...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -