Home Новини сучасних технологій Бізнес новини Перераховано дивні запитання, які може почути клієнт банку під час закриття вкладу

Перераховано дивні запитання, які може почути клієнт банку під час закриття вкладу

0
Список дивних питань, які може почути клієнт банку під час закриття вкладу

Процес роботи із банком інколи може бути дуже не зрозумілим для клієнта. Це стає помітним коли звертаєшся про допомогу, чи хочеш скористатись новими послугами, чи навпаки від них відмовитись. Сьогодні поговоримо про конкретну ситуацію, яка повністю реальна і трапилась із одним із клієнтів банку.

Чоловік мав вклад в одному із найбільших банків країни. Цей вклад кожного року продовжувався без підтвердження клієнта, аж поки чоловік не побачив, що ставка стала зовсім не вигідна. Прочитавши умови, він зрозумів, що буде набагато вигідніше закрити цей старий вклад, натомість відкрити новий із вищою відсотковою ставкою. Процедуру закриття вкладу можна було виконати без відвідування відділення, просто через додаток на телефоні. Клієнт виконав всі потрібні дії, але вклад не закрився і висвітилось повідомлення про те, що потрібно зателефонувати до банку і зробити все в телефонному режимі. Клієнт звісно ж подзвонив, але знову ж таки, замість закриття вкладу отримав таку кількість питань, що й уявити тяжко.

Цікаво: Розповідаємо, як отримати SWIFT переказ в ПриватБанк

Далі ми хочемо пояснити усім, яких питань чекати під час процедури закриття вкладу та з якою метою їх взагалі ставлять працівники банку.
1.Просять назвати особисті дані (ПІБ та дату народження) та питають чи саме ця людина намагається закрити вклад. Тут все зрозуміло, це перевірка, чи в банк подзвонив точно клієнт-власник вкладу, а не хтось інший.
2.Наступний блок питань спрямований на вияснення, чи не став клієнт жертвою шахраїв. Це також дуже правильно. Тут можна почути питання типу: Чи ви самі вирішили закрити вклад? Яка була сума вкладу? Чи радив вам хтось його закрити? Чи пропонували вам сторонні люди рахунки в інших банках/установах?
3.Далі починаються питання, які абсолютно не доречні для клієнта і мають більш особистий характер. Часто взагалі стає не зрозуміло, як працівник банку має право таке запитувати. Це можуть бути питання типу: А чому ви закриваєте вклад та куди плануєте витратити кошти? Якщо клієнт чітко дає зрозуміти, що він не планує переходити до іншого банку, а лише хоче відкрити новий вклад у тому ж самому, то працівник з полегшенням видихає та переходить до заключних питань.
4.Вкінці робляться уточнення який вклад хоче клієнт та чи на всю суму.

Всі ми знаємо, що багато запитань, ще й таких недоречних, дуже дратує клієнтів у всіх установах. Тут складається враження, ніби банк просто не хоче віддавати назад кошти. Якщо у вас виникла така думка, не бійтесь. Банк в будь-якому разі віддасть кошти, як би ви не відповіли на запитання, ви взагалі можете не хотіти давати на них відповідь і маєте на це право. Єдині питання, які важливі, це перші - для встановлення особистості. Тут треба відповідати чітко та правильно, щоб не було побоювання у працівника, що це телефонує не клієнт, а хтось замість нього.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version