Home Новини сучасних технологій Бізнес новини Шахраї за рахунок клієнтів ПриватБанку купують музику в iTunes

Шахраї за рахунок клієнтів ПриватБанку купують музику в iTunes

0

Тільки нещодавно ми повідомляли про те, що зловмисники навчилися якось обходити захист в Приват24 і здійснюють покупки в зарубіжних інтернет-магазинах, як сьогодні надійшла інформація про те, що шахраї за рахунок клієнтів ПриватБанку купують музику в iTunes. Такою інформацією поділився один ошуканий клієнт ПриватБанку і залишив відповідний відгук на сайті МінФін.

За словами ошуканого клієнта, 23 вересня зранку, з її рахунку хтось почав робити покупки в фірмовому магазині Apple iTunse і оплата здійснювалася кожні 10-20 хв, без отримання смс з паролями для підтвердження операції, підтверджуючих дзвінків і тому подібного. Історія продовжилася й на наступний день, 24 вересня, а повідомлення так і не приходили.

Клієнт дізналася про таку неприємність і тільки 26 вересня, коли перевіряла баланс своєї банківської картки і отримала серйозний шок, коли побачила, яка сума була з неї списана. Загалом, зловмисник придбав за її рахунок понад 40 пісень, вартістю до 150 грн кожна.

Після виявлення факту втрати грошей, клієнт звернулася до оператора ПриватБанку за номером 3700, але тільки на наступний день змогла отримати відповідь від живого оператора. Вони вислухали її і запевнили, що з поверненням втрачених коштів не виникне проблем і взялися за процедуру оскарження покупок.

Клієнт на певний час заспокоїлася, але на жаль, тривало це не так і довго. Причиною слугувало те, що процес повернення коштів стосуватиметься не всіх транзакцій, а тільки 35 із 44. Оператори аргументували це тим, що є певні обмеження на кількість оскарження транзакцій на одну особу.

Після такої відповіді з сторони ПриватБанку, клієнту не залишилося більше нічого, як відправити лист-скаргу в сам сервіс iTunse та в головний офіс Apple Україна. Результат вона хоч і отримала, але однозначно не той, на який очікувала, оскільки в Apple тільки заблокували профіль користувача, який здійснював оплату покупок карткою клієнта.

Клієнт пішла далі і написала заяву в поліцію та кіберполіцію, та відправила скаргу в головний офіс Приватбанку. Наразі, клієнт буде ініціювати чарджбек по цій ситуації, оскільки повного повернення коштів їй не обіцяє ніхто, як і пояснення, як виникла така ситуації із оплатою сторонньою людиною у відомому інтернет-магазині.

Також нещодавно стало відомо, чому в ПриватБанк не повідомляють причину відмови в кредиті.

Шахраї за рахунок клієнтів ПриватБанку купують музику в iTunes
Відгук клієнта ПриватБанку

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version