Home Новини сучасних технологій Бізнес новини Шахрайство з Приват24, на яке не реагують в ПриватБанку

Шахрайство з Приват24, на яке не реагують в ПриватБанку

0

Продовжуємо рубрику відгуків незадоволених клієнтів ПриватБанку і сьогодні піде мова про одну досить поширену проблему, як шахрайство, з яким стикаються не тільки клієнти ПриватБанку, а й інших банків. Ситуація справді неприємна і потрапити в неї може будь-хто, хто зберігає свої кошти в банку, або ж користується банківськими додатками, такими як Приват24, Монобанк та іншими. Сьогоднішній відгук постраждалої буде стосуватися саме такого випадку, оскільки вона втратила свої кошти і невідомо, як зможе їх повернути.

Проблеми в постраждалої розпочалися ще на початку цього місяця (лютого), після того, як 7 лютого вона виявила (цілком випадково) списання 335 євро з власного рахунку, який відкритий в ПриватБанку. Цілком логічно, що вона зразу зателефонувала на гарячу лінію банку, за номером 3700, щоб повідомити про факт шахрайства та викрадення коштів. На жаль, розмова з підтримкою банку тривала досить довго і заблокувати свою банківську картку вона змогла тільки через 10 хв.

Цікаво: Українцям розповіли, чи безпечно знімати гроші в банкоматах ПриватБанку за допомогою QR-коду.

Як і всі клієнти в таких ситуаціях, на наступний день вона відвідала найближче відділення ПриватБанку, щоб отримати нову картку, але тут на неї очікував неприємний сюрприз у вигляді викрадення 27 тис гривень з її рахунку. Співробітниця банку також "підтримала" клієнта, повідомивши, що їй пощастило, що в неї відсутній кредитний ліміт, в іншому випадку вона б втратила набагато більше. Також клієнт отримала детальну та офіційну виписку по своєму банківському рахунку, за яку додатково оплатила 100 грн. По завершенню приємних розмов, постраждала відправилася в найближче відділення поліції та написала заяву про факт викрадення коштів.

Цілком неочікувано, але 8 лютого, до неї зателефонували з ПриватБанку, щоб вияснити всі деталі цієї неприємної ситуації, чим клієнт була досить приємно здивована. На жаль, радість тривала недовго, оскільки на наступний день, 9 лютого, вона вирішила перевірити статус заявки на повернення коштів, але її було скасовано.

Також варто відмітити, що клієнт звернулася й до адміністрації сайту, на який було переведено кошти і вони пообіцяли розглянути цю справу в максимально короткий проміжок часу. На щастя, вони зреагували швидко і дали відповідь клієнту досить швидко, хоча відповідь була однозначно не та, на яку вона очікувала, оскільки особа, яка перевела гроші на їхній сайт, виконала переказ з дотриманням всіх можливих правил, а на даний момент вже змогла вивести їх на інший рахунок.

Цікаво: Клієнт ПриватБанку втратив гроші через приховані комісії.

Адміністрація сайту повідомила клієнта, що вони можуть розкрити детальну інформацію про шахрая тільки в тому випадку, якщо до них офіційно звернеться поліція. Також вони повідомили, що з допомогою банку, на який було переведено кошти, виявити шахрая вийде максимально швидко.

На жаль, з сторони ПриватБанку ніхто не пішов на зустріч постраждалій і невідомо, яким чином вирішиться дана проблема і чи понесуть відповідальність за свої дії шахраї.

Відгук постраждалої буде стосуватися саме такого випадку, оскільки вона втратила свої кошти і невідомо, як зможе їх повернути
Зображення: Відгук постраждалої, в якої викрали 335 євро.

Також нещодавно стало відомо, що ПриватБанк не віддає гроші клієнта, які застрягли в терміналі самообслуговування.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version