Home Новини сучасних технологій Бізнес новини ПриватБанк не віддає гроші клієнта, які застрягли в терміналі самообслуговування

ПриватБанк не віддає гроші клієнта, які застрягли в терміналі самообслуговування

0

Банкомати та термінали інколи дають збої. Нещодавно така ситуація сталась з одним із терміналів ПриватБанку. Про це розповідає клієнтка в відгуку на сторінці Мінфіну.

Жінка прийшла до терміналу для того, щоб внести певну суму. Під час роботи термінал перестав працювати та зажав купюру номіналом 500 грн всередині. Її було видно на половину, але витягнути було не можливо.

Цікаво: В ПриватБанку продали клієнту пошкоджену валюту.

Жінка відразу подзвонила на гарячу лінію і пояснила ситуацію. Оператор відповів, що ніякої проблеми помічено не було. Клієнтка вирішила створити заявку на вирішення проблеми, але її закрили через буквально дві години.

Клієнт написала в чат підтримки та ще й скинула фото купюри, яка застрягла. Оператори їй відповіли, що немає точної інформації, чи це фото з місця подій, а не застаріле. Клієнтка запропонувала передивитись камери нагляду, потім створила ще одну заявку на розгляд, але і та була закрита ще швидше.

Після опублікування відгуку, працівники ПриватБанку взялися за цю проблему та на щастя, успішно її вирішили. Жінці повернули кошти.

Також нещодавно було названо дивну причину блокування банківської картки ПриватБанком.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

ITech News

NO COMMENTS

Exit mobile version