Home Новини сучасних технологій Бізнес новини Названо дивну причину блокування банківської картки ПриватБанком

Названо дивну причину блокування банківської картки ПриватБанком

0

Виявлення банками шахрайських схем – це безумовно важлива частина їх роботи. Такі обов’язки на них покладені законодавством України та вимогами Національного банку. Проте існують випадки, коли банки просто себе страхують, щоб раптом не пропустити шахрайську схему, та роблять при цьому неправомірні дії. Опишемо один такий випадок.

Клієнтом ПриватБанку було отримано кошти на картку у вигляді грошового переказу від операцій на біржі Kuna. Більш детально - це був здійснений клієнтом обмін Kuna-коду на біржі, за який він отримав кошти на картку Приватбанку від іншого учасника біржі.

Через три дні після цієї транзакції, картку клієнта було заблоковано. Також клієнту зателефонував банківський працівник та повідомив, що ця дія тимчасова та, після вияснення ситуації з грошовим переводом, її розблокують.

Цікаво: Українці скаржаться на видачу неплатіжних купюр в ПриватБанку.

Минав час, а більше інформації з банку клієнту не поступало та картка продовжувала бути заблокованою. Через місяць таких очікувань клієнт звернувся в банк, на що йому відповіли, що через шахрайські дії, її ніхто розблоковувати не буде. Ось що вияснили в банку про здійснену операцію – учасник біржі, який перерахував кошти нашому клієнту за Kuna-код загубив власний телефон, тому операція була здійснена іншим лицем від імені учасника.

Де працівники банку вбачили шахрайство зі сторони нашого клієнта – лишається гадати. Тим більше, що він надав банку підтверджуючі скріни з біржі, які були доказами його непричетності та доводили те, що вини його в ситуації немає ніякої. Не дивлячись на це, картка залишалася заблокованою.

Тепер офіційної інформації - заблоковувати картки банк має право лише при умові не сплати податків клієнтом або, коли є підозра у фінансуванні тероризму. Всі інші ситуації – лише за рішенням суду. Виходячи з цього, банк в ситуації з грошовим переказом уже порушив законодавство. Те, що відбувалося далі, ситуації не виправило.

На вимогу клієнта розблокувати картку, банківські працівники запропонували йому повернути гроші шахраям, тобто відмінити операцію по Kuna-коду. Порада по-перше, безглузда, тому що згідно з вимогами міжнародної класифікації МПС visa/mastercard, p2p платежі, які підтверджені кодом 3d secure є неповоротними та не підлягають оскарженню (через їх підтвердження з фінансового номера клієнта). По-друге, така порада порушує міжнародні правила.

В цій ситуації, що склалася з клієнтом більше питань, чим відповідей. Чому банк встав на сторону шахраїв та запропонував клієнту ще й втратити кошти, чому грубо порушив права того ж клієнта, чому не дотримується міжнародних вимог та законодавства України?

Цікаво: Українці скаржаться на неможливість пройти “Новорічний квест” від ПриватБанку.

Будемо надіятися, на правильне вирішення цієї неприємної ситуації і удемо надіятися, що в майбутньому, такого траплятися не буде.

Названо дивну причину блокування банківської картки ПриватБанком

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version