Нещодавно на нашому порталі ITechNews виходив матеріал, в якому розповідалося про те, що найбільше нервує власників iPhone під час користування месенджером Viber. Дещо раніше, виходив схожий матеріал, але вже про найпопулярніші скарги від власників Android-смартфонів. Так ось, найчастіше користувачі скаржилися саме на рекламу, або як у Viber її розділяють на рекламу, спам та бізнес – чати. Якби не було, але сама суть полягала в тому, що в списку діалогів досить багато реклами, спаму від незнайомих номерів та бізнес-чатів. Через деякий час, у Viber розповіли, чому в месенджері багато спаму і як з цим боротися.
Стосовно спаму, то його наявність аргументували популярністю месенджера серед українців. Тобто, чим популярніший месенджер, тим більше спаму ви будете отримувати, особливо тоді, коли ваш номер потрапляє в базу для розсилання рекламних повідомлень.
Стосовно боротьби з спамом, то в нас нещодавно виходив матеріал про це і там описано ефективний метод.
Стосовно повідомлень від брендів, то позиція Viber наступна:
«Якщо говорити про повідомлення брендів, то бренди використовують Viber для інформування своїх клієнтів замість SMS. Через Viber люди отримують багато транзакційних повідомлень (про прийняті замовлення, відправку і таке інше), що може спричинити відчуття великої кількості спаму. Ми бачимо, що люди використовують Viber для своїх повсякденних цілей та потреб, а транзакційні повідомлення від Укрпошти, Meest, Rozetka, Volia та інших компаній допомагають їм бути поінформованими. Від отримання таких повідомлень можна відмовитися у відповідних чатах.»
З цим все більш-менш зрозуміло, але залишилося ще найголовніше — заборонений або дорослий контент. На цей випадок у Viber також є відповідь:
«Команда Viber уважно слідкує, аби у месенджері не було нелегального та дорослого контенту. Так, спам фільтрується завдяки скаргам користувачів. Щоб поскаржитись на недоречний контент, потрібно:
- Відкрити Viber;
- Обрати спільноту, де знаходиться повідомлення, на яке ви хочете поскаржитися;
- Натиснути на 3 крапки у верхній частині екрану;
- Натиснути «Поскаржитися на повідомлення» або «Поскаржитися на спільноту», якщо ви вважаєте увесь контент спільноти образливим.
- Обрати одне або кілька повідомлень, на які ви хочете поскаржитися.»
На вашу думку, на скільки ефективно у Viber справляються з блокуванням та фільтруванням спаму, із забороненим та дорослим контентом?
Слідкуйте за свіжими новинами на нашій офіційній сторінці в Facebook, каналі в Telegram та в Twitter. Не забувайте підписуватися на Нас в Google News.