Реклама

Українець поскаржився на знущання з сторони ПриватБанку та нав’язування додаткових послуг

Останні Новини

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

Сьогоднішнім матеріалом продовжуємо рубрику відгуків клієнтів банківських установ і в даному матеріалі це стосуватиметься ПриватБанку та послуг, які вони надають. На жаль, останнім часом схожих скарг надходить досить багато і невідомо, чи такі випадки виникають через політику банку чи через “відсутність настрою” в його співробітників. Ситуація, яку ми зараз розглянемо, досить типова і з нею напевно стикалися більшість клієнтів, а саме повільне обслуговування, великі черги та нав’язування додаткових послуг, які клієнту непотрібні. Переходимо до самого відгуку.

Як повідомляє клієнт, він, разом з сином, відвідали найближче до них відділення Приватбанку, де в них було за ціль відкрити картку Юніор. Так склалося, що потрапили вони у відділення за півтора години до закриття, тобто цілком достатньо часу, щоб отримати картку. На жаль, клієнт зрозумів, що цей процес суттєво затримається через те, що перед ним в черзі було декілька людей, які також прийшли отримувати банківські картки. Як відмітив клієнт, кожного, хто був з ним в черзі, тримали не менше, ніж 20 хв. На щастя, прочекавши більше години, дійшла черга і до нього.

Цікаво: В ПриватБанку продали клієнту пошкоджену валюту.

Він, разом із сином, сіли біля працівника банку і розпочався процес, якого клієнт очікував найменше - відкриття кредитної картки Універсальна, для нього. Аргументувалося це як вимушена міра, оскільки без неї, сину не зможуть зробити картку Юніор. Враховуючи безвихідну ситуацію, клієнт погодився на неї, але далі пішло все не по плану, оскільки для відкриття картки Універсальна прийшлося вислуховувати весь договір, реєструвати фінансовий номер і тому подібне. На зауваження клієнта щодо завершення робочого дня залишається декілька хвилин, співробітник не реагував і тільки продовжував зачитувати всі пункти договору.

По завершенню цього процесу, співробітник банку повідомив клієнта, що для отримання банківської картки Юніор, йому необхідно підійти у відділення Приватбанку на наступний день, оскільки сьогодні, він вже просто не встигне завершити цей процес.

Цілком зрозуміло, що клієнт не в захваті від цього, оскільки він очікував на отримання картки Юніор близько півтора год і в результаті, картку для сина не було оформлено, а ось додому повертатися прийшлося тільки з кредитною карткою Універсальна.

Цікаво: Названо дивну причину блокування банківської картки ПриватБанком.

Даний випадок досить поширений і проблемний, оскільки для того, щоб стати клієнтом ПриватБанку, змушують відкривати кредитку, якою багато хто не планує користуватися і взагалі не бачить потреби в ній. Особливо така проблема актуальна тоді, коли ви хочете скористатися іншими послугами ПриватБанку, але вам нав'язують додаткові і інколи, навіть платні.

Будемо надіятися, що в банку вирішать проблеми із великими чергами та змінять політику стосовно "обов'язкової" видачі кредитних карток клієнтам.

Українець поскаржився на знущання з сторони ПриватБанку та нав'язування додаткових послуг
Зображення: Оригінальний відгук клієнта ПриватБанку, який скаржиться на некомпетентність працівників фінансової установи.

Також нещодавно стало відомо, що ПриватБанк дозволяє здійснювати покупки без підтвердження клієнтів.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

ITech News

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Названо смартфони із справді стильними дизайнами в 2021 році

Продовжуємо розповідати про смартфони, на які варто звернути увагу цього року. Підбірок у різних цінових категоріях, характеристиках та інших...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -