Реклама

Українці незадоволені послугами популярного в Україні мобільного оператора

Останні Новини

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

Українці користуються послугами трьох найбільших мобільних операторів, до яких входять Київстар, Lifecell та Vodafone і традиційно, вони отримують велику кількість негативних відгуків. Сьогоднішній матеріал буде стосуватися саме компанії Київстар, оскільки останнім часом українці незадоволені якістю надання ними послуг. Як завжди, підбірка відгуків сформована на основі живих відгуків на офіційній сторінці компанії Київстар в Facebook.

Перший відгук надійшов від жителя Тернополя, який скаржиться на те, що в нього неймовірно якісний 4G, який вимірюється в "0 поділок". За його словами, інтернет, як такий, або відсутній повністю або ж працює в агонії, відповідно, з таким інтернетом серфити в мережі не вийде взагалі. Як він написав в Facebook, дзвонити можна тільки висунувши смартфон у вікно. "Топ за свої гроші" - підсумував клієнт.

Українці незадоволені послугами популярного в Україні мобільного оператора

Наступний відгук надійшов з міста Вижниця, де спостерігається аналогічна ситуація. Протягом року відсутній якісний інтернет, та до якості зв'язку багато запитань. В цілому, ситуація максимально схожа до попередньої.

Українці незадоволені послугами популярного в Україні мобільного оператора

Третій відгук стосується конкретно якості мобільного інтернету. Фактично, скарга була опублікована через низьку швидкість, яку можна прирівняти до відсутності інтернету і це в 2021 році.

Українці незадоволені послугами популярного в Україні мобільного оператора

Четвертий відгук надійшов із міста Київ, де клієнт Київстару також не в захваті від якості зв'язку, а точніше від того, що він дуже часто відсутній. Також він відмітив те, що звернення в техпідтримку безрезультатні. За словами клієнта, всі інші оператори працюють добре в його зоні проживання, а сусіди скаржаться, що проблеми із зв'язком присутні тривалий час.

Українці незадоволені послугами популярного в Україні мобільного оператора

Наступний відгук вже стосується поганого домашнього інтернету від Київстар. За словами клієнта, стабільність такого інтернету бажає кращого, оскільки декілька разів в місяць швидкість падає до неймовірно жахливої і ще декілька днів в місяці інтернет взагалі недоступний. Клієнт незадоволений не тільки інтернетом, а й відношенням компанії до цієї проблеми.

Українці незадоволені послугами популярного в Україні мобільного оператора

Відношення компанії до проблем також можна побачити й в наступному відгуку. На цей раз йдеться про безвідповідальність працівників фірмових салонів Київстар, які протягом 2-х місяців не передали заявку клієнта в технічний відділ Київстар. На щастя, клієнт сфотографував заяву із підписом працівника, який прийняв її і очікує відповідь від компанії.

Українці незадоволені послугами популярного в Україні мобільного оператора

Про відношення компанії до клієнтів можна прочитати й в цьому відгуку, оскільки в ньому йдеться про те, що клієнт викликав майстра для ремонту, а точніше заміни пошкодженого кабеля. На жаль, клієнт очікував на ремонт 5 днів і так не отримав його, тобто він 5 днів залишався без інтернету. Все це відбувається також в столиці, де обслуговування завжди на порядок краще, ніж в інших регіонах України.

Українці незадоволені послугами популярного в Україні мобільного оператора

Восьмий відгук можна більше віднести до рекомендаційного характеру, оскільки клієнт скаржиться на те, що Київстар не хоче дозволити реєстрацію мобільного номера за допомогою ЕЦП (Електронного Цифрового Підпису) в додатку і у веб-версії Мій Київстар. Також клієнт нагадав, що дана функція вже доступна в конкурентів Київстар.

Українці незадоволені послугами популярного в Україні мобільного оператора

Далі мова йде також про погану якість зв'язку, а саме про те, що під час розмови часто завершуються дзвінки, співрозмовники зникають і так же з'являються знову.

Клієнт скаржиться на те, що коли йому телефонують з інших мобільних операторів, то проблема не спостерігається.

Українці незадоволені послугами популярного в Україні мобільного оператора

І на кінець, десятий відгук також стосується якості зв'язку, а точніше того, що клієнту протягом 10-ти днів ніхто не зміг зателефонувати. Та сама історія стосується й інтернету, а точніше його відсутності. Клієнт не задоволений тим, що в його смартфоні інші сімки працюють нормально і без нарікань, і тільки з Київстар постійні проблеми.

Українці незадоволені послугами популярного в Україні мобільного оператора

Також нещодавно в Київстар розповіли, як отримати красивий номер телефону.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

ITech News

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Названо 6 найпоширеніших міфів про мобільний зв’язок, в які досі вірять українці

Сучасний світ важко уявити без мобільного. Але існують люди, які погано розуміються в функціях стільникового зв’язку, можуть скласти хибне...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -