Нещодавно ми повідомляли про те, що клієнта ПриватБанку “кинули” на 1000 грн кешбеку, як на днях, на сайті МінФіну з’явився ще один негативний відгук про ПриватБанк. В ньому жінка повідомляє про покупку пошкодженої валюти у відділенні.
Одна із клієнтів банку звернулася до відділення задля покупки валюти. Вона являється користувачем ПриватБанку вже довгий час та зберігає в ньому не малі суми грошей. Купувала вона валюту в великій кількості і отримала 15 пошкоджених купюр. Деякі були порвані, деякі в плямах, а деякі взагалі помальовані.
Після звернення в відділення і повідомлення про такий прикрий випадок, клієнт почула у відповідь, що це все не правда і такої ситуації виникнути не могло. Оператор розповів, що усі купюри уважно перевіряються і якщо попадаються пошкоджені, то їх відкидають. Відповідно, в ПриватБанку пошкоджені купюри не замінили, а інші банки їх не прийняли.
На скаргу ПриватБанк відповів, що клієнт могла на місці у відділенні подивитись чи всі купюри нормальні і також на місці при потребі замінити. А проблеми, з якими люди звертаються по телефону, вирішуються завжди, але не обов'язково в користь клієнта. Тому і в даному випадку вони не зобов'язані замінювати валюту, бо не впевнені, що це сталось не по вині самої ж жінки.
Також нещодавано був схожий випадок, коли клієнт Приватбанку скаржився на видачу неплатіжних купюр. Окрім цього, враховуючи таку тенденцію, радимо прочитати матеріал, в якому розповідалося про те, як відрізнити фальшиві купюри від справжніх.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.