Home Новини сучасних технологій WhatsApp почне читати особисті переписки користувачів

WhatsApp почне читати особисті переписки користувачів

0

Не так давно, WhatsApp разом з Facebook були центром скандалу і проблемою тоді була нова політика конфіденційності в месенджері, а саме те, що вони почнуть передавати дані про користувачів в Facebook. Така новина розбурхала інтернет не на жарти, але, як не дивно, через пів року після того, все закінчилося, оскільки Facebook пообіцяли, що не будуть лізти в переписки користувачів і не будуть додавати рекламу в месенджер. На жаль, все швидко забувається і сьогодні надійшла інформація, що WhatsApp почне читати особисті переписки користувачів.

Як повідомляють в SlashGear, Facebook вирішили монетизувати свій месенджер досить цікавим способом, а саме додаванням реклами у діалоги користувачів. Можливо з цим би не було проблем, якби не один важливий момент - реклама буде показуватися на основі інтересів співрозмовників, а якщо ще конкретніше, то на основі того, про що спілкуються користувачі в діалозі.

Сказати, що користувачі месенджера "в захваті" від цього, це не сказати нічого. На даному етапі, в facebook вирішили заспокоїти користувачів та повідомили, що ніхто з співробітників месенджера та соціальної мережі, не буде читати особисті повідомлення, оскільки вони зашифровані.

То як WhatsApp буде знати, яку рекламу показувати і на основі яких інтересів? Відповідь досить неочікувана - Facebook розробляє гомоморфне шифрування, яке зможе наосліп аналізувати дані, без необхідності їхнього розшифрування.

На разі невідомо, як приймуть чергові нововведення користувачі месенджера, але не варто очікувати, що з радісними обіймами. На даний момент, дата введення цього шифрування не розкривається.

Також нещодавно було названо 4 найпопулярніші міфи про месенджер WhatsApp, в які досі вірять українці.

ITech News

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version