Home Новини сучасних технологій Знайдено винуватця провалу найочікуванішої ігри Cyberpunk 2077

Знайдено винуватця провалу найочікуванішої ігри Cyberpunk 2077

0

Виданню Bloomberg вдалося провести власне розслідування і було знайдено винуватця провалу найочікуванішої ігри Cyberpunk 2077. Виявилося, за провальним стартом стояло дуже багато проблем всередині компанії: від невірного планування термінів випуску до не найкращих умов праці. Все це призвело до того, що польська компанія CD Projekt SA намагається виправити вже півтора місяці, але у неї поки не дуже добре виходить.

Головних проблем, мабуть, дві: розробка движка паралельно зі створенням самої гри і слабке розуміння технічних моментів з боку менеджменту - маркетологи і керівники не розуміли, скільки часу потрібно на повне створення гри. У своєму анонімному інтерв'ю більш ніж 20 нинішніх і колишніх співробітників CD Projekt говорять про те, що вже на перших обговореннях гри в компанії вважали за краще зосередитися на маркетингу в збиток розвитку, а нереалістичний графік випуску Cyberpunk 2077 привів до того, що деякі працювали понаднормово задовго до релізу . Тут же слід сказати і про низькі зарплати: програміст отримував всього близько 700 доларів на місяць.

Знайдено винуватця провалу найочікуванішої ігри Cyberpunk 2077

За словами одного з працівників, розробники, грунтуючись на стані справ в 2019 році, очікували випуск гри лише в 2022 році. Тобто маркетологи «прискорили» графік більш ніж на рік. При цьому компанія не побажала ліцензувати в процесі створення Cyberpunk 2077 рішення і технології, які можна було ліцензувати - замість цього їх розробляли самостійно. Вийшло дорожче і гірше, ніж якби скористалися добре налагодженими аналогами.

Інший працівник досить яскраво описав процес створення Cyberpunk 2077: «уявіть, що ви ведете поїзд, перед яким укладають рейки». Це про паралельному створенні движка і самої гри. Загалом, очевидно, що задіяні в створенні гри розробники чітко розуміли, що Cyberpunk 2077 вийде сирої.

Що далі?

Що залишається зараз? Виправляти ситуацію за допомогою різних патчів - замість того, щоб приступати до розширення ігрового всесвіту «кіберпанку» або перемикати ресурси на наступну частину «Відьмака». Глава CD Projekt SA Марчін Івіньскі (Marcin Iwinski) пообіцяв наступного велику латку в кінці січня, а потім, через пару тижнів, ще одну. Він же на цьому тижні опублікував публічну заяву, в якому взяв на себе особисту відповідальність за провальний старт гри і попросив фанатів не звинувачувати команду. Це, до речі, друге вибачення Івіньскі за місяць, в якому бачимо спробу заспокоїти інвесторів. І це не дивно, адже з 10 грудня на тлі всіх проблем Cyberpunk 2077 акції CD Projekt впали на 30%.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version