Месенджер Viber користується великою популярністю серед українців, тому будь-яка проблема з месенджером і все, що хвилює його користувачів, відверто розповідається на офіційній сторінці месенджера в Google Play. Проаналізувавши останні відгуки, можна сказати, що на месенджер Viber продовжують надходити скарги від користувачів. Ми вибрали тільки відгуки користувачів, які були опубліковані за останні 1-2 тижня.
Перший незадоволений користувач месенджера поскаржився на те, що він не може відправити повідомлення. На жаль, дана проблема часто спостерігається у Viber і особисто ми, в ITechNews, також стикаємося з цим явищем.
Наступний користувач скаржиться на рекламу, а точніше на те, чому у Viber дали добро цьому, оскільки така реклама часто не відповідає допустимим нормам і вона більше заважає, ніж приносить користь. Користувач також повідомив, що якщо реклама й далі буде така (як зараз), то не буде користуватися месенджером і перейде до конкурентів.
Ще один незадоволений користувач відмітив велику кількість реклами та невдалу боротьбу месенджера із спамом. В даному випадку він відмітив саме офіційні спам-розсилання. Він навіть порівняв його із раніше популярною соціальною мережею Однокласники та порекомендував переходити в Телеграм. До речі, ми також маємо свій Телеграм-канал. Рекомендуємо підписатися.
Наступний користувач також поскаржився на те, що додаток часто «тупить» і не відправляє повідомлення.
Далі надійшла скарга на якість дзвінків, а саме на те, що під час спілкування, «на тому кінці» можуть просто не чути, що свідчить про погану якість дзвінків. Ми про цю проблему, та ті, що вище, нещодавно розповідали. Варто прочитати, можливо вам такі ситуації знайомі.
Ще один цікавий відгук, який стосується користувача, що не користувався Viber понад 1 рік, але в якийсь момент виникла необхідність в ньому. При спробі залогінитися, йому було повідомлено про блокування облікового запису через спам, що досить дивно, як для акаунту, яким рік не користувалися. Також користувач не промовчав і за рекламу та спам.
Наступний користувач також не в захваті від месенджера і скаржиться на те, що їй не приходять сповіщення, не вдається відправляти фото, смартфон сповільнюється під час роботи з месенджером і, звісно, реклама.
Ну і останній відгук на сьогодні стосується зберігання особистих діалогів та інформації, яка зберігалася в них. Користувач скаржиться на те, що після зміни смартфону на новий, всі додатки, які були на старому смартфоні, автоматично підтягнулися в новому, але Viber не зберіг ні діалогів, ні файлів, які були в діалогах. Окрім цього, після перенесення даних, всі діалоги та файли з старого смартфона також були автоматично видалені. Цікава ситуація, можливо резерва копія і врятувала б користувача..а можливо й ні.
Також нещодавно було названо 5 правил правильного спілкування в месенджері Viber.
Не забудьте подписаться на нашего Главного Редактора в Instagram, или на нашу официальную страницу в Facebook, канал в Telegram и в Twitter. Также следите за нами в Google News.