Домой Новости современных технологий Українці незадоволені послугами мобільного оператора Київстар

Українці незадоволені послугами мобільного оператора Київстар

0

В 2021 році, якість мобільного зв’язку та мобільного інтернету неймовірно важлива, оскільки практично всі українці користуються смартфонами з активним підключенням до 4G. В Україні присутні 3 великі мобільні оператори, які змагаються за звання найбільшого і кожен з них намагається переманити до себе абонентів конкурентів. Однією з цієї трійки є компанія Київстар, яка має найбільшу базу активних клієнтів, але від цього вона не отримує менше критики. Відвідавши офіційну сторінку Київстар в Facebook і погортавши відгуки, стає зрозумілим, що українці незадоволені послугами мобільного оператора Київстар. Відповідно, декілька цікавих відгуків буде опубліковано нижче.

Перший незадоволений клієнт Київстар скаржиться на те, що компанія не може вирішити одну проблему вже багато місяців. Якщо детальніше, то абонент скаржиться на те, що за послугу «SIM для планшета» з нього знімають по 1 грн кожного дня, хоча в умовах його тарифного плану, ця послуга безкоштовна. Проблему вирішують від квітня цього року, і так і не вирішили.

Українці незадоволені послугами мобільного оператора Київстар

Наступний користувач скаржиться на те, що він 2 місяці не може додзвонитися до оператора — всі лінії зайняті. Цікавим в даному випадку є те, що з інших сім-карт зателефонувати він може. Клієнту цікаво, як вирішити цю проблему і до кого потрібно звернутися.

Наступний клієнт скаржиться на те, що при користуванні послугою eSIM від Київстар, в нього знімають по 10 грн при перезавантаженні iPhone. Кожного разу, після запуску смартфона (для роботи Facetime), йому приходить повідомлення, що він відправив повідомлення закордон. Клієнт скаржиться на те, що така ж ситуація спостерігалася і при користуванні звичайною SIM.

Далі клієнт скаржиться на часту відсутність інтернету. Клієнт не в захваті від цього, а якщо точніше, то від того, що компенсації за це непередбачено, хоча зняття коштів за умовами тарифного плану знімають завжди справно.

Наступний незадоволений клієнт рекомендує компанії Київстар зайнятися покращенням зв’язку та інтернету, оскільки інтернет не працює кожного ранку, на гарячій лінії не можна додзвонитися ні до кого. Також клієнт скаржиться на те, що в Київстар відсутній технічний сервіс, який би екстрено виправляв всі проблеми.

Далі було багато відгуків від одного клієнта із звинуваченнями в шахрайстві та здирництві. За словами клієнта, вона помилково поповнила свій рахунок на 2000 грн (замість 200 грн) і щоб повернути свої 1600 грн, з неї зняло комісію в розмірі 96 грн. Решту, 112 грн, вона також вимагає повернути, оскільки такі гроші «тишком — нишком».

Продовжуючи тему якості обслуговування. Клієнт повідомляє, що компанія Київстар протягом 3-х місяців не може об’єднати його тарифний план із роутером «Все разом 4G». Клієнта годують обіцянками з дня на день і так і не вирішують даної проблеми.

І на кінець ще один відгук, який стосується обслуговування клієнтів. Незадоволений клієнт скаржиться на те, що йому четвертий місяць не можуть підключити послугу антивизначник номера.

Як бачите, практично всі відгуки стосуються якості надання послуг і лише деякі якості зв’язку та мобільного інтернету.

Також нещодавно в Київстар розповіли, як отримати красивий номер телефону.

Не забудьте подписаться на нашего Главного Редактора в Instagram, или на нашу официальную страницу в Facebook, канал в Telegram и в Twitter. Также следите за нами в Google News.

НЕТ КОММЕНТАРИЕВ

Exit mobile version