Home Лайфхаки при користуванні гаджетами та додатками Нова пошта – оформлення довіреності на співробітників для юридичних осіб та підприємців

Нова пошта – оформлення довіреності на співробітників для юридичних осіб та підприємців

0

Компанія «Нова пошта» надає своїм клієнтам – юридичним особам та підприємцям право на оформлення довіреності на своїх працівників для того, щоб вони могли отримувати посилки чи відправляти їх від імені Вашої фірми.

Оформити довіреність можна двома способами – онлайн у особистому Бізнес-кабінеті Вашої організації на сайті Нової пошти, або в режимі офлайн, відвідавши відділення Нової пошти.

Цікаво: Кур’єрська доставка від Нової пошти – зручність та комфорт.

Оформлення довіреності на сайті

Щоб оформити довіреності на співробітників Вашої фірми онлайн, потрібно здійснити наступні дії:

  • Увійдіть в Бізнес-кабінет Вашої організації на сайті Нової пошти.
  • Відкрийте розділ «Налаштування», далі «Спільний доступ», у ньому оберіть «Створити довіреність».
  • В цьому розділі потрібно вказати дані Ваших співробітників, які будуть мати право від імені Вашої фірми отримувати та відправляти посилки на Новій пошті. Прописати необхідно Прізвище, Ім’я та По-батькові працівників, а також їхні паспортні дані.
  • Крім особистих даних, необхідно прописати і термін дії довіреності.
  • Після створення довіреностей на працівників Вашої компанії, необхідно роздрукувати «картки ідентифікації Бізнес-клієнта» на них.

Якщо у функції Вашого працівника більше не входять контакти з Новою поштою, або людина звільнена та у Вас більше не працює, необхідно анулювати її довіреність Нової пошти. Це так само можна зробити на сайті компанії. Для цього потрібно натиснути значок «Корзина» навпроти ПІБ колишнього співробітника.

Цікаво: Послуга «Переадресування» від Нової пошти – зміна одержувача посилки.

Оформлення довіреності у відділенні Нової пошти

При оформленні довіреності офлайн, необхідно віднести заповнений бланк у відділення Нової пошти. Отримати пустий бланк довіреності можна у самому відділенні, або роздрукувавши його з сайту компанії.

Для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, після заповнення бланків довіреностей на співробітників Вашої фірми, потрібно віддати їх оператору відділення Нової пошти. Вони будуть прикріплені до Вашого Бізнес-профілю.

Важливо пам’ятати! Працівник Вашої організації протягом терміну, вказаного у довіреності, матиме право від імені фірми та за її кошти отримувати і відправляти вантажі у відділеннях Нової пошти.

Цікаво: Які є види пакування в Нової пошти – всі можливі варіанти.

Процедура отримання чи відправлення посилок з довіреністю для представників юридичних осіб чи підприємців

Щоб отримати або відправити посилку як представнику фірми у відділенні Нової пошти, необхідно надати оператору відділення картку ідентифікації Бізнес-клієнта, або бланк довіреності, оформлений на Вас. У ньому мають бути заповнені всі обов’язкові реквізити згідно з вимогами компанії «Нова пошта».

Також потрібно надати працівнику відділення документ, який підтверджує Вашу особу та вказаний у довіреності. Це може бути паспорт громадянина України, або закордонний паспорт громадянина України, або посвідчення водія. Для довіреностей з пред’явленням посвідчення водія існує обмеження на отримання відправлень. Їх вартість не має перевищувати 30 тисяч гривень.

Цікаво: Особливості програми лояльності Нової пошти та як отримати знижку на послуги.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

ITech News

NO COMMENTS

Exit mobile version