Home Лайфхаки при користуванні гаджетами та додатками Послуга «Повернення» від Нової пошти, або що робити, коли одержувач не забирає...

Послуга «Повернення» від Нової пошти, або що робити, коли одержувач не забирає Ваше відправлення

0

Ситуація, коли Покупець товару не забрав відправлення на Новій пошті особливо актуальна для інтернет-магазинів. Адже, якщо Ви відправляєте посилку родичу чи другу, то завжди можна вияснити, як у людини з часом, зробити в разі чого переадресування іншому родичу, таке інше. Всі ці форс-мажорні випадки можна якось обговорити та вирішити.

Цікаво: Кур’єрська доставка від Нової пошти – зручність та комфорт.

Ситуація ж з покупцями дещо складніша. Вони по-перше, по праву Нової пошти, можуть просто відмовитися від отриманої посилки, відкривши та переглянувши її вміст в присутності співробітника. А по-друге, можуть взагалі не прийти за нею до відділення. Особливо в тих випадках, коли Ви відправили товар післяплатою. Покупець в цьому разі нічого не втрачає, а ось що робити продавцю? На це питання ми і хочемо дати відповідь в нашій статті.

Компанія «Нова пошта» для випадків відмови покупця від відправлення, передбачила послугу «Повернення», або послугу зворотної доставки посилки. Ця послуга передбачає повернення посилки Відправнику за його бажанням та вимогою.

Як правило інтернет-магазини з великими об’ємами продажів, які давно співпрацюють з Новою поштою, мають укладений з нею договір про співпрацю, де окремим розділом прописані умови автоповернення відправлень. Це, в основному, після спливання терміну безкоштовного зберігання – семи календарних днів. В такому випадку Нова пошта самостійно відправляє посилки в зворотному напрямку відправнику.

Якщо ж договору з Новою поштою у Вас немає, тоді відслідковування граничних безкоштовних термінів зберігання відправлень – це лише Ваша функція. Після спливання семи днів зберігання посилки на пошті, Вам необхідно замовити послугу «Повернення», щоб відправлення повернулося до Вас. Робити це потрібно у двох випадках:

  • Якщо отримувач відмовився від відправлення у відділенні.
  • Якщо отримувач взагалі не прийшов забрати посилку на протязі семи календарних днів.

Цікаво: Послуга «Переадресування» від Нової пошти – зміна одержувача посилки.

Послуга «Повернення» та як її замовити

В разі, якщо отримувач не забрав відправлення, відправнику посилки необхідно замовити додаткову послугу «Повернення». Після необхідного оформлення замовлення, Нова пошта доставить відправлення в зворотному порядку на зручну для Вас адресу.

Оформити послугу можна багатьма способами – відвідавши відділення Нової пошти, онлайн в мобільному застосунку компанії, або в особистому бізнес-кабінеті на сайті Нової пошти. Можна замовити послугу у особистого менеджера, або зателефонувавши в контакт-центр компанії за номером 0-800-500-609. Для прикладу, розглянемо оформлення послуги в мобільному додатку Нової пошти.

Цікаво: Післяплата на Новій пошті, або по-простому «наложка» – умови та вартість.

Як замовити послугу «Повернення» в мобільному додатку

Для замовлення послуги «Повернення», алгоритм Ваших дій в додатку доволі простий:

  • Увійдіть в додаток Нової пошти, розділ «Мої відправлення».
  • Знайдіть необхідний номер посилки.
  • У випадаючому рядку «Керувати посилкою», оберіть послугу «Повернення».
  • Натисніть кнопку «Оформити заявку». На цьому все – послугу замовлено.

Після того, як Ви замовите послугу «Повернення», Нова пошта відправить посилку, яку не забрав покупець, в зворотному порядку за, вказаною Вами, первинною адресою.

Скільки коштує послуга «Повернення» та хто її сплачує

Вартість послуги «Повернення» залежить від чинних тарифів компанії «Нова пошта» та розраховується згідно них. На момент написання цієї статті, вартість повернення документів та посилок коштує 20 грн. за одне місце. Для інших видів відправлень тариф повернення дорівнює тарифу, по якому розраховувалась основна послуга доставки отримувачу. Умовно, це буде подвоєна вартість доставки.

УВАГА! Якщо при відправленні товару, попередньо покупцем не була сплачена вартість доставки посилки, то усі витрати по доставці відправлення в обидві сторони, буде сплачувати продавець, тобто відправник посилки.

Це не стосується лише відправлень, які оформлені через торгівельну площадку OLX. З послугою «Надійна покупка» сайту Ви захищені від лишніх витрат на зворотну доставку. Ось чому так вигідно торгувати на цій платформі.

Наприкінці статті пару слів про права покупців, або отримувачів посилок, які надає їм Нова пошта.

Цікаво: Особливості програми лояльності Нової пошти та як отримати знижку на послуги.

Перевірка вмісту відправлення та відмова покупця від посилки

Кожен отримувач посилки має право перевірити її вміст в присутності співробітника Нової пошти та вирішити при ньому, чи забирає він відправлення чи ні. Відмовитися від посилки можна з різних причин – товар не підійшов, не сподобався, має брак чи дефект, просто у Вас зникло бажання його купувати, інше. При відмові від посилки, обов’язково необхідно вказати причину таких Ваших дій.

Оплата вартості доставки в дві сторони, в разі відмови отримувача від відправлення, лягає або на покупця, або на продавця – все залежатиме від причини відмови, яку вказав отримувач посилки.

Цікаво: Названо переваги, які отримуються користувачі мобільним додатком від «Нової пошти».

NO COMMENTS

Exit mobile version