Останні декілька днів компанія Facebook відчуває напругу з усіх сторін і сьогоднішній день не виключення. Як повідомляється, бойкот соціальної мережі Facebook продовжується, і на цей раз, від рекламної компанії на площадці відмовилася компанія Cocа-Cola. З інформації, яка надійшла з офіційних джерел, компанія призупиняє свою рекламну компанію в Facebook з 1 липня і до кінця місяця, тобто на 31 день. Але це ще не все. Coca-Cola пішла ще дальше і припинить свою рекламну компанію у всіх соціальних мережах, а це торкнеться не тільки Facebook та Instagram, а й Twitter, YouTube та інших.
Генеральний директор компанії Coca-Cola Джеймс Квінсі зробив таку заяву:
“Починаючи з 1 липня, компанія Coca-Cola призупиняє платну рекламу на всіх платформах соціальних медіа в усьому світі принаймні на 30 днів. Ми візьмемо цей час для того, щоб переглянути наші стандарти реклами та політику, щоб визначити, чи потрібні внутрішні зміни, і що ще слід очікувати від наших партнерів у соціальних мережах, щоб позбутися платформ ненависті, насильства та невідповідного контенту. Ми дамо їм знати, що ми очікуємо від них більшої відповідальності, дій та прозорості”.
Марк Цукерберг в свою чергу заявив, що в найближчий час в Facebook введуть нові правила для публікації рекламних оголошень і не тільки.
Нагадаємо. Раніше від реклами на Facebook вже відмовилися компанії Verizon та Unilever .
Рекомендуємо: Компанія Facebook почала співпрацювати з Wikipedia.
Джерело: theverge
P.S На Вашу думку, чи дійсно необхідний такий бойкот? Чи це просто рекламний хід?