Реклама

Facebook, Instagram і WhatsApp: Meta планує запустити платні функції

Останні Новини

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

Meta, яка володіє Facebook , Instagram і WhatsApp , планує запустити відділ для розробки «можливих платних функцій» для своїх платформ. Інформація з’явилася в нещодавній внутрішній записці, надісланій співробітникам компанії Марка Цукерберга .

Новий підрозділ є першим серйозним кроком Meta у створенні платних функцій у своїх топових програмах, які об’єднують мільярди користувачів. Ця ідея виникла після того, як рекламний бізнес компанії серйозно постраждав через зміни Apple у відстеженні реклами в iOS, а також через скорочення витрат на цифрову рекламу. Групу під назвою «Новий досвід монетизації» очолить Пратіті Райчудхурі, який раніше очолював дослідницький відділ Meta.

Цікаво: Facebook зламався? Ось як це перевірити і виправити.

В інтерв’ю The Verge віце-президент компанії з монетизації Джон Хегеман сказав, що компанія все ще прагне розвивати свій рекламний бізнес і не планує дозволяти людям платити за вимкнення реклами в її програмах. «Я вважаю, що ми бачимо можливості для створення нових типів продуктів, функцій і досвіду, за які люди були б готові платити і були б у захваті», — сказав він. Однак Хегеман не уточнив, які платні функції розглядаються.

Доходи Meta майже повністю надходять від реклами, і, хоча у своїх додатках уже є низка платних функцій, гігант соціальних медіа досі не ставив у пріоритет стягнення плати з користувачів. Для Хегемана це джерело доходу могло б стати більш важливою частиною бізнесу в довгостроковій перспективі. «За п’ятирічний часовий горизонт, я думаю, це дійсно може змінити позицію і мати досить суттєві зміни», – додав він.

Тепер адміністратори груп у Facebook можуть стягувати плату за доступ до ексклюзивного контенту, а віртуальні «зірки» можна купувати для надсилання творцям. WhatsApp стягує плату з певних компаній за можливість надсилати повідомлення своїм клієнтам, а Instagram нещодавно оголосив, що творці також можуть почати стягувати плату за підписку за доступ до ексклюзивного вмісту. У червні генеральний директор Марк Цукерберг заявив, що компанія не погодиться на скорочення транзакцій для платних функцій і підписок до 2024 року.

Цікаво: Розповідаємо, як запланувати публікацію у Facebook.

Meta не самотній і не перший у цьому процесі (якраз навпаки). За останні кілька років соціальні мережі все більше звертаються до підписок. TikTok почав тестувати платні підписки для творців на початку цього року, Twitter заплатив за Super Follows, а Discord заробляє гроші виключно на своїй підписці Nitro. Крім того, цього року Telegram і Snapchat додали преміум акаунти, які відкривають додаткові функції.

«Очевидно, що ми звертаємо увагу на те, що відбувається в галузі», — сказав Хегеман. «Я думаю, що є кілька компаній, які зробили цікаві речі в цьому просторі. Я сподіваюся, що з часом ми зможемо навчитися та наслідувати», – зізнався він.

Цікаво: Розповідаємо, чому Facebook називають Facebook.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

ITech News

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Розповідаємо, чому Facebook називають Facebook

Facebook, популярна соціальна мережа, має мільярди користувачів по всьому світу. Ви коли-небудь замислювалися, як ця служба отримала назву – і що взагалі...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -