Реклама

Названо причину, через яку українські банки блокують гроші на рахунках громадян

Останні Новини

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

Останнім часом, на сайті Мінфін можна помітити багато гнівних відгуків від громадян, які стверджують, що той чи інший банк заблокував кошти на їхніх рахунках. Майже всі відгуки стосуються різноманітних ситуацій, спроб платежів, переказів і тому подібне, але об’єднує їх одне — блокування коштів, а значить і користування банківським рахунком протягом певного часу. В чому ж проблема, яка причина, через яку українські банки блокують гроші на рахунках громадян? Відповідь проста — фінансовий моніторинг.

Фінансовий моніторинг здійснюється щодо всіх фінансових операцій для “запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення”.

Найчастіше під фінмоніторинг потрапляють:

  • сумнівні перекази (та на великі суми) за кордон, та отримання таких в Україні
  • великі депозити, та подальше знаття грошей з них
  • сумнівні перекази між громадянами в Україні

Цей перелік може продовжуватися й далі, але сама суть в тому, що зараз майже всі фінансові операції проходять через фінмоніторинг, і невдоволені користувачі підтвердження цьому.

В більшості випадків, коли блокується певний переказ або платіж, банк відправляє вам запит із підтвердженням (та джерелом) ваших доходів. Варто пам’ятати, що банки в більшості випадків, перевіряють навіть тих клієнтів, до яких не повинно виникати запитань, а причиною цього є боязнь залишитися без ліцензії через порушення законодавста України та невиконання вимог відповідних контролюючих органів.

Що робити, якщо рахунок заблокували?

Найперше це надати банку всі документи, які їм необхідні. Таким чином ви покажете, що вам нема чого приховувати і в майбутньому, таких ситуацій вже не повинно виникати.

Також бувають випадки, що банк після отримання всіх необхідних документів не захоче продовжувати з вами співпрацю. В такому випадку краще відкрити рахунок в іншому банку та переводити на нього всі свої кошти.

Якщо ви надали всі необхідні дані, а банк все рівно не розблоковує ваш рахунок, пишіть скаргу на сайті МінФіну, зазвичай представники банку швидко там відповідають.
Також можна писати скаргу безпосередньо в Мінфін та подавати в суд на банк. Все залежить від того, як банк буде поводитися з вами і чи буде йти на контакт.

ITech News

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

На что стоит обращать внимание при покупке подержанного смартфона

Стаття доступна українською...На рынке смартфонов сегодня представлено достаточное количество бюджетных устройств, которые действительно неплохо справляются с основными задачами. Но...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -