Реклама

Розумний підголовник може «відчути» удар і буквально врятувати вашу шию

Останні Новини

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

Елемент безпеки , який часто залишається непоміченим водіями , – це рухливі підголовники, які можуть запропонувати захист від різких рухів у разі зіткнення. 

На практиці моделі сучасних автомобілів використовують рух тіла, щоб підштовхнути опору ближче до голови під час удару автомобіля ззаду, що запобігає різкому відкиданню голови пасажирів назад, що може спричинити серйозні травми та навіть смерть.

Розумний підголовник може «відчути» удар і буквально врятувати вашу шию
Зображення: Windsor Machine Group. Порівняння.

Канадська компанія Windsor Machine Group хоче піти далі та працює над створенням інтелектуальних опор, здатних «відчути» зіткнення за мить до того, як воно станеться, що забезпечить ще більший рівень безпеки. 

Цікаво: Суперконденсатори проти Акумуляторів: в чому різниця?

Як працює технологія?

Подібно до систем запобігання аваріям, спинки True Active можуть виявляти зіткнення ззаду до того, як воно станеться, і використовувати свої механізми регулювання, щоб швидше переміститися в правильне положення.

Віндзор пояснює, що його творіння мало чим відрізняється від електричних і регульованих моделей. Велика різниця полягає в тому, що механізми підключені до камери разом із датчиками, встановленими на задньому бампері автомобіля. Програмне забезпечення використовує ці інструменти, щоб визначити, коли ситуація зіткнення є неминучою.

Розумний підголовник може «відчути» удар і буквально врятувати вашу шию
Зображення: Windsor Machine Group. Датчик зіткнення.

У цьому випадку через бортовий комп’ютер надається команда для запуску механізму регулюювання підголовників вперед, наближаючи його до голови водія і пасажирів. Що, за словами творців, займає сім десятих секунди. Швидкість може зменшити і навіть усунути травми шиї, підкреслюють творці проекту.

«Це можливість розмістити пасажирів у кращому положенні перед зіткненням і швидше покращити ситуацію під час аварії», — сказала Марсі Едвардс, старший інженер-дослідник Інституту страхування дорожньої безпеки (IIHS).

Новинку вже тестували в липні цього року. Зараз інженери вивчають дані, зібрані з двох автомобілів, в одному з яких встановлено цю функцію. Результати мають бути відомі у вересні. 

Очікується, що IIHS тисне на автовиробників, щоб вони встановлювали подібні системи, якщо тести покажуть потенціал для зменшення травм шиї.

Цікаво: Сонячна енергія, отримана в космосі, може стати альтернативою для Європи.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

ITech News

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Відеокарта RTX 3060 Ti з’явиться в продажі після RTX 3070

NVIDIA важко переживає всі свої успіхи . Тим не менш, RTX 3080 офіційно з’явився на полицях близько тижня тому,...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -