Нам відомі багато компаній, які випускають суббренди. Наприклад, компанія ВВК володіє OnePlus, Oppo, Realme, Vivo та IQOO. Xiaomi має Poco і Redmi, а у Huawei був Honor.
Пов’язані з Xiaomi бренди Poco та Redmi не рідко стають популярними лідерами продажів своїх телефонів. А компанії Oppo у свій час допоміг отримати першість по продажах Realme. Створення суббрендів допомагає компаніям втриматись на плаву і отримувати прибуток, коли пару років ринок продажу стоїть на місці. Розберемось в причинах, які зумовлюють користування суббрендингом.
По-перше, компанії мають на меті розрізнити свою продукцію. Спеціально для торгівлі в мережі створюють більш дешевші моделі.
Наприклад, компанія OnePlus колись продавала свої гаджети виключно в інтернеті. Вона економила на витратах по продажах в інших місцях. А смартфони були не дорогими, але мали флагманські можливості. Певний час їх навіть називали "вбивцями флагманів". Але суббрендингом користуються не лише через бізнесові вигоди. Суббрендова компанія дозволяє основній використовувати нову тактику.
Цікаво: Названо смартфони Samsung, які варто обрати в 2022 році.
Для порівняння, ви маєте сторінку в інстаграмі, через яку продаєте косметику. Але виникає бажання продавати ще й одяг. Для цього ви заводите нову сторінку. От вам і живий приклад суббрендингу.
Його основна мета - виділитись на ринку серед конкурентів, оновити лінію своїх продуктів і не завдати шкоди основному. Через це, навіть для рекламних носіїв з логотипом суббренду використовують зовсім інші кольори.
Цікаво: Названо основні недоліки смартфона Samsung Galaxy S21 FE.
Також, використання дочірніх компаній позбавляє батьківську негативних асоціацій. Таким чином Vivo використала iQOO, щоб не мати постійних порівнянь з приладами high-end. Xiaomi по такому ж принципу скористалася Poco. Але різниця між їхніми продуктами не така кардинальна.
Усі вдалі суббренди об’єднує цікава риса - китайське виробництво.
Виникає питання, чому Samsung не користується суббрендингом. Адже великому бренду тяжко утримувати свої позиції на ринку без допомоги дочірніх компаній. Але пояснення цьому елементарне. Така багата і давно відома компанія не потребує оновлення. Навіть серйозні провали та репутаційні втрати його частин не можуть нанести шкоди потужному бренду. Вони не бояться випускати нову продукцію під своїм ім’ям.
Навіть коли Galaxy Note 7 потерпів фіаско і багато авіакомпаній заборонили використання цих гаджетів на бортах своїх літаків, акції компанії здешевшали лише на 4%. Будь-яка інша компанія понесла б набагато більші втрати і тяжко б виходила з подібної ситуації. Samsung швидко компенсували цю прикрість виходом Galaxy S8/S8+ та Note 8.
Для відновлення своїх позицій вони не потребують створення нових брендів. Наприклад, Oppo, Vivo та інші мають більшу схожість своїх продуктів. Тому можна припустити, що компанії користуються суббрендингом для впливу на асоціацію продукту з брендом.
Цікаво: Відомо, яку операційну систему будуть використовувати Samsung в своїх смартфонах.
Компанія Samsung не потребує таких операцій. Вона продає свою продукцію на світових ринках уже дуже багато років. Навіть можна дозволити порівнювати її з Apple по потужності бренду.
Важко уявити дочірній бренд від Apple. Вони не мають потреби в їх створенні. Якщо якийсь продукт виявляється не успішним, це не приносить компанії значних втрат.
Можливо, Samsung не завадило б створити суббренд для більш дешевших смартфонів. Але вони зацікавили нових споживачів, створивши більш дешевші моделі, такі як Galaxy M та Galaxy A, які стали досить популярними і купованими. Цим компанія вкотре задовольнила запити користувачів.
Бренд має на меті створити з своїх гаджетів щось подібне екосистемі. Тому розробляти щось поза її межами не доцільно.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.